פריגת מסכמת בין הזמנים מרענן במיוחד עם פעילות שטח קיצית

אוטו פריגת סיים בהצלחה מסע בין הזמנים מרענן במיוחד ברחבי הארץ • אוטו פריגת ריענן את המשתתפים בימי בין הזמנים עם אייס פרי קררר וטעים (צרכנות)

אוטו פריגת לשורת ערים ברחבי הארץ וחילק למשתתפים כוסות אייס פרי במגוון טעמי פירות (צילום: יח"צ)

בסדרת ערים ברחבי הארץ נהנו המשתתפים שהגיעו לאוטו פריגת מאייס פרי מרענן וקר בטבע שלהם.

בפריגת מסכמים בהצלחה שבוע של פעילות שטח קיצית ומרעננת במיוחד, במסגרתה נהנו אלפי משתתפים ברחבי הארץ מכוס אייס פרי מפנק, מרענן וקר בטבע שלהם.

במהלך הפעילות הגיע אוטו פריגת לשורת ערים ברחבי הארץ וחילק למשתתפים כוסות אייס פרי במגוון טעמי פירות – לכל אחד מה שבטבע שלו. בכל עיר הגיעו המשתתפים עם חשבוניות קנייה מקורית של 2 מוצרי פריגת וקיבלו במקום כוסות משקה אייס פרי, במגוון טעמי פירות מופלאים.

באוטו פריגת בחר כל משתתף את הטעם המועדף עליו מתוך מגוון משקאות פריגת ושילובי פירות אמיתיים: לימונענע, תות-בננה ומנגו, ונהנה ממשקה אייס פרי מפנק עם פירות במרקם ומרענן במיוחד.

"זה היה הדבר הנכון במקום הנכון! כי מה מרענן ביום חם של בין הזמנים יותר מאייס פרי קר?" אמר אחד המשתתפים בבית שמש, "זו הייתה הפוגה מרעננת, טעימה וטבעית, כיף לראות שעושים פעילויות כאלו למגזר החרדי".

תושב בני ברק שהשתתף אף הוא בפעילות: "חוץ מהאייס פרי בעצמו שהיה באמת מרענן וטעים ונתן לי פשוט זריקה של אנרגיה, הפעילות כולה הביאה איתה איזושהי רעננות: האוטו שהופיע פתאום בעיר, האווירה מסביב, לראות אנשים יוצאים בחיוך עם אייס פרי שהם בחרו לעצמם. כל הרחוב קיבל פתאום שינוי מרענן".

מגוון המשקאות הקלים של פריגת בכשרות הרב לנדא שליט"א והרב רוזנבלט שליט"א מאפשרים לצרכני המהדרין ליהנות ממשקאות קלים ללא חומרים משמרים ובמגוון טעמי פרי עסיסיים וטעימים.

ההיענות הגבוהה לפעילות והתגובות הנלהבות של המשתתפים סיכמו פעילות קיץ מרעננת במיוחד המותאמת לציבור החרדי בימי בין הזמנים, בדיוק כמו בטבע שלהם.

פריגת מודה לכל המשתתפים בפעילות ומאחלת להם המשך קיץ מרענן והנאה ממגוון משקאות פריגת העסיסיים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר