עשרות מפגינים • צפו

בן גביר בתיכון בליך, תלמידים צרחו: "שיישרף לכם הכפר"

בואו של יו"ר עוצמה יהודית לתיכון ברמת גן הבעיר את השטח בין מפגיני הימין למפגיני השמאל • גלאון: "החבורה המסוכנת ביותר במדינה" (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
המהומות בתיכון בליך (צילום: דוברות עוצמה יהודית)

חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', הגיע היום (שלישי) כחלק ממסע הבחירות שלו לתיכון בליך ברמת גן ועורר סערה. מחוץ לתיכון התאספו עשרות מפגינים מצדה השמאלי של המפה הפוליטית ומולם מפגינים ימניים.

בבית הספר עצמו המתינו עשרות תלמידים, רבים מהם עוטים עליהם דגל ישראל. בתיעוד מהמקום נראים תלמידים צורחים אל עבר המפגינים בחוץ "שיישרף לכם הכפר" וקריאות דומות. על שלטים שהחזיקו מפגיני השמאל נכתב "די לטרור היהודי", ו"ערבים ויהודים נגד הכיבוש" ועוד.

בן גביר עצמו הגיע לתיכון סמוך לשעה 12 בצהרים ונכנס מהדלת האחורית. ‏"אני כבר לא חושב שברוך גולדשטיין גיבור", אמר בין היתר לתלמידים. הוא הוסיף: "לא הייתי צריך להצטלם עם הסמל מהמכונית של רבין".

בן גביר בתיכון, היום

בשמאל הגיבו בחריפות לביקורו של בן גביר בתיכון. יו"ר מרצ זהבה גלאון צייצה: "החבורה הגזענית של בן גביר שנמצאת כעת מול בליך וצועקת ׳שישרף לכם הכפר׳ כלפי נוער מרצ היא החבורה המסוכנת ביותר במדינת ישראל. נתניהו פתח את הדלת של הגזענות הבזויה ביותר לתוך החברה הישראלית. גאה בנוער מרצ שממשיכים את המסורת של מרצ- לא מתקרנפים: נאבקים בגזענות ומנצחים אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר