תאונה קטלנית

שני נהגים חולצו במבצע מורכב מהמשאיות - ללא רוח חיים

שני בני אדם נהרגו היום בתאונת דרכים בין משאית ישראלית לפלסטינית בשומרון. "המשאיות נמצאו בשטח במרחק גדול זו מזו עם פגיעות קשות בחלקן הקדמי", וכוחות הכיבוי פעלו לחילוצם (בארץ)

(צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז יו"ש)

שני בני אדם נהרגו היום (ראשון) בתאונת דרכים בין משאית ישראלית לפלסטינית בכביש 505 בין יישוב מגדלים ליישוב תפוח בשומרון. מותם נקבע בזירה, בתום פעולות חילוץ מורכבות.

בכבאות והצלה מחוז יו"ש עדכנו כי לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית שומרון פועלים לחילוץ לכודים בתאונת דרכים בכביש 505 בין תפוח למגדלים.

הצוות הראשון שהגיע לתאונה מדווח כי מדובר בזירה קשה ומורכבת, וכי פעולות החילוץ יארכו זמן רב עקב אופי התאונה.

רשף עומר חאמד מפקד המשמרת סיפר, "מדובר בתאונת דרכים קטלנית בין שתי משאיות. עם ההגעה למקום זיהינו זירה מורכבת וקשה, שתי משאיות עם סימני פגיעה קשים ביותר אשר בתוכם ישנם לכודים".

"לאחר תעדוף התחלנו בפעולות לחילוץ אחד הלכודים מאחת המשאיות, בסיום החילוץ קבעו גורמי הרפואה את מותו. כעת אנו נמצאים בחילוץ הלכוד הנוסף".

במד"א עדכנו כי מדובר בתאונת דרכים בין משאית ישראלית לפלשתינאית. לאחר פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש, פראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 2 נהגי המשאיות. במקום נערכות פעולות נוספות על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים.

פראמדיק מד"א אדי גרמן וחובש בכיר במד"א אביאל ממליה סיפרו:"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות 2 משאיות. המשאיות היו בשולי הכביש במרחק גדול אחת מהשניה עם פגיעות קשות מאוד בחלקן הקדמי. כוחות הכיבוי פעלו במשך זמן ממושך על מנת לחלץ את 2 הנהגים שהיו מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר