תקף את סמוטריץ'

אלשיך: אם הייתי המפכ"ל באסון מירון "הייתי הולך הביתה"

מפכ"ל המשטרה לשעבר טען כי אם אסון מירון היה מתרחש בתקופת כהונתו כמפכ"ל, היה מודיע על התפטרותו מתפקידו | בהמשך ביקר את "ההגנה על שחיתות" (בארץ)

(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך, אמר בריאיון היום ב'ועידת המשפיעים' של ערוץ 12 כי לו היה מפכ"ל המשטרה בזמן אסון מירון - היה מתפטר מתפקידו.

"אם אסון מירון היה במשמרת שלי - הייתה הולך הביתה" אמר בריאיון וטען כי העובדה שהאסון לא קרה כשהוא בתפקיד רק מקרית. בנוסף, האשים את הדרג המדיני ואמר כי "המצב שבו הייתה משטרת ישראל - כמו לצאת למלחמה בסוריה עם תתי אלופים סביב שולחן המטכ"ל".

בהמשך הודה כי המשטרה 'לא בשיאה' והפנה אצבע מאשימה לשר לביטחון פנים לשעבר ארדן: "בסופו של דבר זה על השולחן שלו, אם הוא היה מעביר מינוי לממשלה בזמן - זה היה עובר ומייצר רצף. מלכתחילה יש חולשה בסיסית שהקדנציה קצרה מידי, וכשמתחלפים פעמיים תוך שנתיים, מי שעומד בראש המשטרה על אחת כמה וכמה שהוא רק ממלא מקום, זה תהליך הרסני שגורם לאנשים ללכת הביתה".

בהמשך התייחס לאפשרות שבן גביר יהפוך לשר לביטחון הפנים ואמר כי הוא "מקווה שלא יהיה אחראי על המשטרה אם יהיה בממשלה".

לגבי היוזמה של יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' לפעול לביטול סעיף 'מרמה והפרת אמונים' בו מואשם נתניהו אמר אלשיך: "כל בוקר אני מתפלל שאנשים שומרי מצוות יפסיקו להתמקד כחומת המגן של השחיתות הציבורית, זה בעיני דבר לא ראוי שכואב לי ברמה האישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר