"זה היה מזעזע"

הקטל בכבישי ישראל: שני הרוגים ופצועים בתאונות דרכים

שני גברים נהרגו הלילה והבוקר בתאונות דרכים, ליד בית החולים שיבא וליד כפר חב"ד | "חלפתי עם האמבולנס במקום והבחנתי בתאונה מזעזעת", סיפר הפרמדיק | סיכום תאונות הדרכים (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
התאונה בכביש 35 (צילום: איחוד הצלה)

הקטל בכבישי ישראל: הלילה והבוקר (שלישי) התרחשו מספר תאונות דרכים, בהם נהרג גבר אחד ונפצעו מספר אנשים בדרגות שונות.

המקרה הראשון התרחש סמוך לגשר אלוף שדה, כונני החירום וההצלה הוזעקו למקום בעקבות דיווח על תאונת דרכים. למרבה הצער, עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו של גבר כבן 73 במקום.

חובשים ביחידת האופנועים של הצלה אלחנן מאמו ויואלי שכטר מספרים: "כשהגענו למקום מצאנו הולך רגל, גבר כבן 73 שוכב על הכביש, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית לאחר שנפגע מרכב. למרבה הצער עקב אופי הפציעות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום."

פאראמדיק מד"א דודו סוויסה סיפר: "חלפתי עם האמבולנס במקום והבחנתי בתאונה מזעזעת, ראינו על הכביש רכב עם פגיעה קשה ובסמוך שכב גבר כבן 70 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב צעיר בשנות העשרים לא נזקק לטיפול."

המקרה השני התרחש בשעות הלילה: אופנוע החליק בכביש 44 סמוך לצומת כפר חב''ד לכיוון רמלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 36 במצב אנוש תוך פעולות החייאה שם נקבע מותו.

הפאראמדיקים של מד"א אייל רוט ופז גוטמן סיפרו: "ראינו אופנוע על הכביש ובשוליים שכב גבר בשנות השלושים מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי דחוף לבית החולים שם נקבע מותו. "

זירת תאונה קשה נוספת התרחשה בכביש 35 סמוך לכניסה לברכיה. ניר ישראל חובש של איחוד הצלה מסר: "במהלך נסיעה ברכבי נתקלתי בזירת תאונה בה נפגע הולך רגל בן 50 שנפגע מרכב הסעות, דרך מוקד איחוד הצלה הזעקתי כוחות נוספים והענקתי לו סיוע ראשוני, לאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובגפיו כשמצבו מוגדר קשה".

דובר מד"א, זכי הלר מעדכן: הלילה בשעה 01:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על תאונת דרכים בין משאית לרכב, בכביש 6 לכיוון צפון סמוך למחלף קרית גת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח קפלן, 7 פצועים, בהם: אשה כבת 46 במצב בינוני, עם חבלה בחזה, ו- 6 פצועים במצב קל.

התאונה בכביש 35 (צילום: איחוד הצלה)

מאיחוד הצלה נמסר: מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף קרית גת הוזעקו לכביש 6 מחלף קרית גת בעקבות דיווח שהגיע למוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים. חובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לחמישה נפגעים במצב קל בזירת תאונה בין שני רכבים פרטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר