צפי להפגנות?

זעם בימין: חברי אהוביה סנדק ז"ל יועמדו לדין - השוטרים לא

כשנתיים לאחר שהנער אהוביה סנדק ז"ל, נהרג לאחר מרדף עם שוטרים. בפרקליטות מחוז ירושלים הודיעו היום, כי כנגד חבריו של אהוביה ז"ל יוגשו כתבי אישום | הימין זועם (חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
ההפגנות בירושלים בשנה שעברה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

זעם בימין בעקבות ההודעה היום (ראשון) של פרקליטות מחוז ירושלים, שהודיעו על כוונתן להעמיד לדין את הנערים ששהו ברכב עם אהוביה סנדק באשמת "מעשה טרור וחבלה ויידוי אבנים", זאת בעוד שהתיק כנגד השוטרים שנגחו ברכבם נסגר.

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה כי בכוונתה להעמיד לדין את חבריו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, ששהו עמו ברכב בעת מרדף משטרתי - מרדף שכתוצאה ממנו נהרג אהוביה מהתהפכות הרכב.

בפרקליטות מתכוונים להאשים את הנערים במעשי טרור, חבלה ברכב ממניע גזעני ויידוי אבנים כלפי כלי רכב של פלסטינים בכבישי יו"ש. אחד מן הנערים יואשם על ידי הפרקליטות בנהיגה ברכב ללא רישיון נהיגה.

בימין זועמים על ההחלטה בעיקר בשל העובדה, כי התיק כנגד השוטרים שנהגו ברכב המשטרתי שפגע ברכבם של הנערים וגרמו להריגתו של אהוביה סנדק ז"ל, נסגר בהוראת היועמ"ש.

בארגון 'חוננו', הודיעו כי הם יילחמו על חפותם של הנערים בבית המשפט. עו"ד עדי קידר ועו"ד משה פולסקי מארגון חוננו המייצגים את הנערים מסרו: "כתב האישום הזה יהפוך לכתב אישום כנגד המשטרה, מח"ש והפרקליטות שטייחו הרג נער צעיר".

ההפגנות בעבר בירושלים על מות סנדק

"לצערנו קולו של אהוביה ודמיו הזועקים מן האדמה לא הועילו. אנו סבורים שטענותינו כבדות המשקל לא התקבלו רק בשל הצורך הציבורי להכריע בין השוטרים אשר גרמו למותו של אהוביה לבין החשודים. בפינו טענות רבות נוספות אשר אנו תקוה כי ברגע שישמעו בבהמ"ש יכריעו לטובת החשודים ויביאו להכרעה צודקת ונכונה בעניינם", מסרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר