מאלצת לנסוע בנת"צ

רוצים לצאת מהכביש המהיר? קנס מהעירייה בדרך אליכם

רבים הנוסעים מכביש 443 ומגיעים לאיזור כביש בגין, ומעוניינים לצאת מהכביש - קיבלו דו"חות על נסיעת בנתיב תחבורה ציבורית (בארץ)

כביש בגין, ארכיון (צילום: קובי גדעון פלאש 90)

נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית היא עבירה על חוקי התנועה, אך לאחרונה הגיעו תלונות של תושבים רבים, בעיקר מאיזר ירושלים - על דו"חות לא מוצדקים בגין נסיעה בנת"צ, זאת בהתחשב בעובדה שהם חייבים לעבור על הנתיב בכדי לצאת מכביש בגין באיזור החיבור עם כביש 443. כך על פי הפרסום ב'N12'.

על פי הפרסום, המרווח החוקי האפשרי לחציית הנתיב מבלי לקבל דו"ח קצר מדי - 200 מטרים בלבד לפני היציאה, וכל מרחק שמעבר לכך מביא לשליחה אוטומטית של דו"ח תנועה על ידי עיריית ירושלים.

תושב העיר סיפר לכתב: "נתיב ההשתלבות שהשאירו לנו כדי להשתלב ימינה הוא באורך של 180 עד 200 מטרים ובכך בעצם אין לנו ברירה אלא לסכן את חיינו כדי לצאת ימינה בזמן או לקבל דוח ממצלמות האכיפה שהעירייה הקימו".

התושב, שמעיד כי קיבל לא פחות מ-8 דו"חות מאותו המקום, אמר כי "ההתמזגות ימינה היא מאוד קצרה מאיפה שהם מאשרים להיכנס ימינה. אם ממשיכים עד הקצה זה יכול להיות מאוד מסוכן וצריך לחתוך מכוניות שנוסעות בנתיב של התחבורה הציבורית כדי להתמזג".

בעיריית ירושלים הגיבו לדיוח וכתבו: "האכיפה בנתיב מתבצעת רק בתחילתו למרחק של 950 מטרים ורכב שמבקש לפנות למחלף על פי התמרור והסימון יכול לעשות זאת מבלי שתבוצע כנגדו אכיפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר