החקירה הפכה לגלויה

שני חשודים נחקרו: הקימו תחנת פסולת פיראטית בתל אביב

לאחר חקירה שנמשכה חודשים והייתה סמויה - היום, היא נהפכה לגלויה והמשטרה הירוקה פשטה על אתר להשלכת פסולת פיראטית בדרום תל אביב - 6 כלים הוחרמו (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
הפשיטה על המקום (צילום: אלי פרא)

בחודשים האחרונים נערכה חקירה סמויה במשרד להגנת הסביבה כנגד תחנת מעבר פיראטית לפסולת בניין בדרום תל אביב, החקירה הפכה היום (שני) לגלויה ושני חשודים נחקרו במקום.

צוות מחוז תל אביב מהמשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פעל בחודשים האחרונים באופן סמוי למעקב ולאיסוף ראיות, כנגד תחנת מעבר פיראטית לפסולת בניין בדרום תל אביב, ובכלל זה הוצאת צווי בית המשפט, בסיוע שוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל. על פי החשד, התחנה פעלה בניגוד לחוק שמירת הניקיון, חוק רישוי עסקים ותקנותיהם.

היום כאמור החקירה הפכה לגלויה ובמהלך פעילות האכיפה הממוקדת שביצעה המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה נתפסו שישה כלים שהיו מעורבים בפעילות תחנת המעבר.

הכלים נתפסו על פי צו בית המשפט ונגררו למגרש ייעודי. כמו כן, נחקרו באזהרה במקום שני חשודים ובעלי העסק זומנו לחקירה במשרדי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה. בנוסף, נתפסו מסמכים במשרדי תחנת המעבר ובביתם של החשודים מפעילי האתר.

יוסי בר, מנהל המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה: "מפגעי פסולת, מעבר להיותם עבירה על החוק, גורמים לפגיעה משמעותית בסביבה ובציבור. נמשיך לפעול מסביב לשעון לפיקוח ולמעקב אחר גורמים הפועלים ללא רישיונות מתאימים, עד לעצירתם".

"המשרד להגנת הסביבה ימשיך לפעול למיגור תופעת השלכות לא חוקיות של פסולת בניין הפוגעות בבריאות הציבור ובסביבה", נמסר מהמשרד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר