יקר פה

גל ההתייקרויות מגיע גם לדואר ישראל: המחירים עולים

דואר ישראל מעלה מחירים: חבילות בישראל ומישראל לחו"ל, בולים ודואר רשום יתייקרו החל מיום ראשון הקרוב. המחירים לחו"ל בינתיים לא יתייקרו (חדשות בארץ)

(צילום: משה שי, פלאש 90)
תושבי ישראל חווים גל התייקרויות אדיר בכל תחומי המחיה וכעת אנו מתבשרים על עליית מחירים נוספת. דואר ישראל מעלה מחירים של חלק מהשירותים בתוך ישראל ומישראל לחו"ל, בהם חבילות בתוך ישראל ומישראל לחו"ל, בולים, דואר רשום ודואר 24.
לגבי החבילות נמסר מהדואר, כי "אין השפעה על עלויות של משלוחים שמגיעים לארץ מאתרי קניות מחו"ל - מדובר בהתייקרות תעריפי מכתבים ומשלוחים בישראל ומישראל לחו"ל".
יחד עם זאת, ייקור משלוח חבילות בתוך ישראל עלול לייקר משלוחים בתוך הארץ של אתרי סחר אונליין ישראלים שיגלגלו את העלויות העולות על הצרכנים.
מחירון הדואר כבר עודכן באתר וההתייקרות תיכנס לתוקף בסניפים מיום ראשון.

כזכור, כ-560 עובדים בחברת דואר ישראל קיבלו לאחרונה זימון לשימוע לפני פיטורים. זאת במסגרת תוכנית ההתייעלות של הדואר שבמסגרתה יפוטרו לבסוף כאלף עובדים.

המהלך יוצא לדרך אחרי שאושרה בועדת הכספים בראשותו של היו"ר החדש-ישן, משה גפני את המהלך והתקציב לצורך מימוש התכנית. תשלום דמי הפיצויים יעמוד על כ-855 מיליון ש"ח שיצאו כבר השנה, כשהיתרה תינתן בתוך שלוש שנים.

חלק מהעובדים שיעזבו את הדואר יפרשו בהסכם פרישה מוקדמת ויזכו לפנסיית גישור וחלקם יפוטרו, במסגרת ההסכמות אליהם הגיעה החברה מול משרד האוצר וועד העובדים של הדואר שצפוי להיות מופרט לגמרי בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר