הסיפור שמזעזע את המדינה

פרץ לבית של תושבת גדרה, קשר את ידיה ועיניה - ותקף אותה לעיני בנה

חשוד, ככל הנראה ערבי, פרץ באמצע הלילה לבית משפחה בעיר גדרה, שם תקף באכזריות את האישה שהתחננה בפניו שלא יפגע גם בילדיה | היא עדכנה את השכנות, שסיפרו: "אחרי שהוא סיים היא סיפרה שהוא שתה בירה שהייתה לה בבית. כמעט שעה הוא היה בבית שלה" (אקטואליה)

משטרה בגדרה, תמונת ארכיון (צילום: פלאש 90)

אירוע מזעזע הלילה בעיר גדרה, שם פרץ אלמוני, בעל מבטא ערבי לפי עדויות השכנים, לביתה של תושבת העיר. הוא קשר את ידיה ורגליה, ותקף אותה באכזריות נוראית - לעיני בנה בן השנתיים.

המשטרה פתחה בחקירה ועורכת סריקות ברחבי העיר לאיתור החשוד במעשה.

האישה סיפרה בחקירתה במשטרה כי היא לא הצליחה לזהות את התוקף - מכיוון שזה קשר את עיניה. היא כן הצליחה לשמוע אותו מדבר במבטא ערבי: "לא יודעת אם הוא עשה את זה בכוונה או כדי להטעות אותי, אבל היה לו מבטא ערבי".

בבוקר, היא שלחה הודעה בקבוצת הוואטסאפ השכונתית: "פרצו לי הביתה, תקפו אותי לעיני הילדים. תיזהרו, תסגרו דלתות".

השכנה סיפרה לאתר וויינט: "היינו בהלם ובשוק שהיא כתבה את זה. זה מפחיד, אני מזועזעת. היא אלופה והיא דאגה רק לשלושת הילדים הקטנים שראו את אמא שלהם ברגעים קשים".

שכנה אחרת מספרת שהאירוע התרחש בסביבות השעה 2:30 בלילה, ובשעה 3:18 ראו לדבריה גבר בורח מהבניין. שכן אחר הוסיף: "שמעתי רעש בשעה הזו, ואז בבוקר כשהיא כתבה בקבוצה שתקפו אותה הבנתי מה קרה".

שכנה נוספת סיפרה: "ראינו במצלמות בחור עם קפוצ'ון ומסכה שחורה על הפנים מקיש על לוח הקודים. הוא לא הצליח לפתוח את הדלת אז טיפס על פרגולה, עלה דרכה לקומה הראשונה והמשיך לטפס אל הקומה השנייה - שם כנראה החלון היה פתוח".

"האמא שמעה רעש והתעוררה וניסתה להתעמת איתו, אבל הוא השתלט עליה. שלושת הילדים שלה התעוררו גם, והיא אמרה לו שלא יעשה להם כלום ואפילו הציעה לו שייקח 2,000 שקל - ואז הוא עשה לה את מה שעשה תחת איומי סכין. היא כל הזמן פחדה על הילדים, שלא יפגע בהם".

השכנה ציינה כי הקורבן סיפרה שלחשוד היה מבטא ערבי. "אחרי שהוא סיים היא סיפרה שהוא שתה בירה שהייתה לה בבית. כמעט שעה הוא היה בבית שלה".

חוקרי המשטרה פתחו בסריקות לאיתורו של החשוד. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב מיוחדת יחד עם פיקוד מרחב שפלה וגורמי האח"מ - ובסיומה הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז.

מהמשטרה נמסר כי "חוקרי התחנה והזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה, לצד ליווי האישה ברגישות המתבקשת אל המרכז הרפואי ותשאול מקצועי, במטרה לקדם את החקירה וזיהוי החשוד". אחרי גביית העדות, שלחו החוקרים את המתלוננת לבית החולים כדי שתעבור בדיקות רפואיות במטרה להפיק ממצאים פורנזיים שיוכלו לקדם אותם במציאת החשוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר