השר יצחק וסרלאוף ביקר בכפר הנוער 'זוהרים'

השר וסרלאוף בביקור כפר הנוער זוהרים: "אשמח לראות את המקום הזה גדל ובעזרת השם אפעל למען פיתוח המקום המקרין מגדל אור" (בארץ)

בשיתוף זוהרים | כיכר השבת |
(צילום: איציק בלניצקי)

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, ביקר בכפר הנוער "זוהרים" יחד עם חתן פרס ישראל הרב דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק שהקים את כפר הנוער, בין יתר המוסדות בנשיאותו.

בסיור הציגו, מנהל הכפר והצוות המקצועי בפני השר את כפר הנוער "זוהרים" המיועד לבני הנוער מהמגזר החרדי.

השר וסרלאוף וצוות לשכתו ביקרו במתקנים הייחודיים הקיימים בכפר: חוות סוסים, נגרייה וחממת הירקות - אשר בכולם עובדים בני הנוער כחלק מהליך הטיפול והלמידה אותו הם עוברים בכפר.

השר וסרלאוף שוחח עם הצעירים בכפר ושמע על הדרך שעשו בכפר, ההצלחות והכשלונות שהובילו אותם להתמודדד בהצלחה בהמשך חייהם עם האתגרים העומדים לפתחם.

כפר "זוהרים" הינו כפר נוער חקלאי אשר הוקם על ידי הרב יצחק דוד גרוסמן עבור נערים בגילאי 14-18 מהמגזר החרדי, שאינם מוצאים את מקומם במסגרות החינוך החרדיות המקובלות.

בכפר הם נהנים מחינוך ערכי ומתכנית לימודים עשירה המכשירה אותם למבחני הבגרות, גיוס לצה"ל ולבניית המשך עתידם. בוגרי הכפר משתלבים בהצלחה בחברה הישראלית והופכים לאזרחים התורמים לחברה ולמדינה.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "בגיל העשרה הנפש עוברת טלטלות, חיפושים של משמעות ובלבולים. מה שמייחד את בני הנוער שנמצאים כאן שלהרבה אחרים אין, זה שהם דפקו על השולחן, היו אמיצים ואמרו אני לא מוכן להמשיך עם הטלטלות האלו, זרקו הכל ובאו לכאן. אני מסתכל עליהם במבט של הערכה והערצה, בפונטציאל שלהם יש להם יכולות גדולות יותר".

אשמח לראות את המקום הזה גדל ובעזרת השם אפעל למען פיתוח המקום המקרין מגדל אור ויקלוט עוד ועוד צעירים".

חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן: "ברצוני להודות לידידי השר וסרלאוף על שהקדיש מזמנו בכדי לפגוש ולהכיר את בני הנוער המתחנכים בכפר זוהרים ולהתרשם מהמלאכה וההשקעה שאנו עושים על מנת לשלבם בחברה בהצלחה. דאגתו של השר לנערים ורגישותו הרבה, יצרו חיבור מרגש ואותנטי וזו התגלמותה של אהבת אדם. ביקור זה עודד אותנו להמשיך ולפעול יחד למען בני הנוער ועם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר