"חשבתי שהוא רוצח את הילדים"

הנפגעת מגדרה: "לבדוק אם התקיפה האכזרית שעברתי היה פיגוע לאומני"

הסיפור המזעזע של התקיפה האכזרית שעברה אישה בגדרה על ידי פועל ערבי: היא מבקשת לבדוק האם מדובר בתקיפה על רקע לאומני | היא סיפרה כי הערבי החזיק את הילד הקטן בידיים: "הייתי בטוחה שהוא מתכוון לחטוף אותו" (אקטואליה)

החשוד במעשה (צילום: לפי סעיף 27א')

כאשר הגיעו בני משפחתה של א', האישה שהותקפה באכזריות בתוך דירת מגוריה בעיר חדרה לעיני ילדיה, היא פרצה בבכי מר.

"חשבתי שהוא רוצח את הילדים. הוא החזיק את הילד הקטן בידיים. הייתי בטוחה שהוא מתכוון לחטוף אותו", אמרה לאחיה.

התיאור המזעזע, נחשף במסגרת כתבה בישראל היום בו ראיינו את שכנותיה. הנפגעת עצמה ביקשה להעביר מסר כי יש לחקור האם מדובר באירוע על רקע לאומני.

דרך בני המשפחה העבירה א' מסר למוסף "שישבת" ובו ביקשה להודות לעם ישראל על התמיכה בה, ציינה שתמיכת משפחתה מסייעת לה בשיקום, הדגישה שחובה להטיל על התוקף ענישה משמעותית.

היא ביקשה לבחון את המניע לתקיפה האכזרית. "חשוב להגיע לחקר האמת", ציינה, "לבדוק מהו המניע של התוקף השפל ואם מדובר ברקע לאומני".

מהחקירה המתנהלת ביחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז עולה כי החשוד במעשה הכיר את האזור, משום שעבד כפועל באתר בנייה בשכונה, ובמהלך התקופה "סימן" את א'.

כשהגיע לבניין באותו לילה הוא בדק את רשימת השמות, ואחר כך טיפס על הפרגולה של דירת הקרקע, והמשיך לעלות עד שהגיע למרפסת הקומה השנייה. א', שעברה לדירה שלושה שבועות קודם לכן, ישנה במיטתה כשלצידה שלושת ילדיה.

היא סיפרה לשכנים מה עבר עליה, והם מעידים למוסף 'שישבת'. "היא ראתה את התוקף פותח את התריס ונכנס פנימה, ובעטה בו. היא צעקה עליו 'מה אתה עושה?', אבל הוא זינק עליה והפיל אותה. התוקף אחז אותה מאחור, כדי שלא תראה את פניו, וא' צעקה ובעטה ברהיטים בתקווה שהשכנים למטה יעלו לראות מה קורה.

"בהתחלה התוקף כיסה לה את העיניים, ואחר כך סתם את הפה. הוא קשר לה את הידיים מאחור וגם את הרגליים. היא לא יכלה לדבר או לראות, אבל שמעה את הצרחות של בן השנתיים. הילד ראה הכל. הוא היה מבוהל ממה שקורה לאמא שלו. התוקף נשא את א' ולקח אותה לחדר של הילדה, השכיב אותה על הרצפה ואמר לה שאם תזוז מהמקום הוא ירצח אותה".

השכן הוסיף ותיאר ל'ישראל היום': "היא שמעה אותו מרים את הילד בידיים ומנסה להרגיע אותו. האנס לקח מהמטבח סוכריות, אבל הילד לא הפסיק לצרוח וזרק אותן על הרצפה. קשה לתאר את חוסר האונים שעבר על א', כשהיא קשורה ככה והילד שלה בידיו של תוקף.

"ואז נעשה בבת אחת שקט. היא היתה בטוחה שאין כבר ילד. רק בימים האחרונים שמענו מבן ה־4 שהתוקף הדביק סלוטייפ גם על הפה של הקטן ושלח אותו לחדר השינה", לפני שתקף את האישה באכזריות.

"מהשיחות שלנו עם בן ה־4 הוא טוען שאחיו הקטן העיר אותו, כי הסלוטייפ על הפה הפריע לו. בן ה־4 קם מהמיטה וראה במטבח אדם זר. הוא לקח את חרב הפלסטיק שלו והתקדם לתוקף באומץ שאף אחד מאיתנו לא מבין".

"הוא אמר לו 'לך מכאן, אל תתקרב לאמא שלי'. התוקף אמר לו: 'אל תגרש אותי, כי עכשיו אני הולך. לך לאמא שלך ותשחרר אותה'. הילד הלך לחדר וניסה בהתחלה להסיר את הקשירות עם חרב הפלסטיק. א' אמרה לו שיביא מהמטבח סכין שחותכת. הילד סיפר לי שבהתחלה חתך את הקשירה ברגליים, ואחר כך בידיים, ותוך כדי חתך לעצמו את האצבע. כששאלתי למה הוא לא פתח קודם את הכיסוי על העיניים, הוא ענה שפחד להוציא לאמא שלו עין".

א' עדכנה את השכנים, המשטרה הגיעה למקום ואחרי מאמצים נמצא החשוד. מעצרו הוארך פעמיים בבית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר