המשבר הפוליטי

המפכ"ל הורה על הקמת צוות מיוחד לטיפול בהסתה לאלימות

"משטרת ישראל מכבדת ומאפשרת את חופש המחאה במדינה דמוקרטית אך יחד עם זאת נוהגת באפס סובלנות כלפי כל מי שנוטל חלק בשיח האלים שהולך וגובר ברשתות החברתיות. החלטתי על הקמת צוות מיוחד שיטפל בנושא", כך אמר הערב מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי (חדשות משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המפכ"ל ובן גביר | ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשל ריבוי האיומים על נבחרי ציבור, בעיקר בשל הרפורמה המשפטית המתוכננת, הודיע הערב (מוצ"ש) מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, כי יקים צוות מיוחד לטיפול בהסתה.

לדברי המפכ"ל: "משטרת ישראל מכבדת ומאפשרת את חופש המחאה במדינה דמוקרטית אך יחד עם זאת נוהגת באפס סובלנות כלפי כל מי שנוטל חלק בשיח האלים שהולך וגובר ברשתות החברתיות. החלטתי על הקמת צוות מיוחד בראשותה של רח״ט חקירות תת ניצב שלומית לנדס שיפעל לנטר ולטפל חקירתית באיומים והסתה לאלימות ברשתות החברתיות ובכל מדיה ופלטפורמה אחרת".

עוד אמר המפכ"ל: "העבודה של הצוות יחד עם נציגי הפרקליטות תביא לקיצור זמני הטיפול בפרסומים בהם עולה חשד להסתה. משטרת ישראל לא תאפשר שיח אלים או כל פרסום שיש בו הסתה לאלימות ופגיעה באישי ציבור או בכל אדם. יידע כל אדם כי בחירת המילים שלו יכולה להוביל לאלימות כלפי אישי ציבור מובילי דעת קהל ואזרחים מהשורה. משטרת ישראל משקיעה משאבים רבים וכח אדם מיומן ומקצועי כדי לטפל בתופעה שגוברת לאחרונה והכל במטרה למנוע מצב שחלילה המילים מתורגמות לפגיעה פיזית".

מדוברות המשטרה נמסר: "בשל התגברות השיח האלים והמסית ברשתות החברתיות הכולל תכנים שמהם עולה חשד להסתה לאלימות ופגיעה באישי ציבור ומובילי דעת קהל החליט מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי על הקמת צוות מיוחד לטיפול בהסתה לאלימות בראשותה של רח"ט חקירות תת ניצב שלומית לנדס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר