הכביש נחסם שעות

"המדינה מתעדפת את אנשי רמאללה על פני תושבי יו"ש"

ראש המועצה המקומית בית אל שי אלון הגיע הבוקר לצומת היציאה מהיישוב כדי לפתוח את ציר היציאה מהמועצה לכיוון ציר 60 לאחר שהרכבים מרמאללה חסמו אותו (בארץ)

הבוקר (שלישי), בצורה חריגה במיוחד ולא בראשונה, מצאו עצמם אלפי תושבי המועצה המקומית בית אל תקועים בכביש 466 היוצא לכיוון כביש 60 לאורך שעות ארוכות כשרכביהם עומדים במקום, זאת בעקבות ההתחברות עם ציר היציאה מרמאללה שחוסם אפשרות ליציאת רכבים מבית אל. בכך, הנסיעה בציר שאמורה להיארך כ- 10 דקות בלבד, ארכה שעה ארוכה.

כביש היציאה מבית אל לציר 60 המוביל לירושלים הינו כביש דו כיווני עם נתיב אחד צר לכל כיוון שממשיך עד לכיכר היציאה מרמאללה ומשם בציר אחד בלבד ליציאה לכביש 60 בצומת גבעת אסף. במציאות הנוכחית תושבי המועצה מתקשים לצאת לירושלים עקב עומס הרכבים היוצאים מרמאללה וחוסמים את הדרך.

ראש המועצה, שי אלון וצוותו הוזעקו לאירוע והגיעו אל צומת היציאה מרמאללה כדי לחסום את הרכבים היוצאים מרמאללה, להסדיר את התנועה ולאפשר את יציאת התושבים מהמועצה הנצורה. לאורך שעות הבוקר אלון הכווין את תנועת הרכבים מבית אל לכיוון היציאה לירושלים ופתח את הדרך כדי לשחרר את הפקק הגדול שהצטבר לאורך הציר.

"המצב הנוכחי אינו מתקבל על הדעת, תושבי יו"ש ובית אל בפרט הם לא תושבים סוג ג' במדינה, אלא אם ישנה מדיניות סדורה לאפליית התושבים שלא ידעתי עליה בה המדינה מתעדפת את אנשי רמאללה על פני תושבי יו"ש", אמר אלון, "אך כל עוד לא קיבלתי מידע על מדיניות אפליה כזו, אני מצפה שהמדינה תאפשר לתושבים את הזכות לתנועה. אני דורש להרחיב את כביש 466 היוצא מבית אל לכביש 60".

עוד מציין אלון, כי "מזה עשור אנחנו דורשים להקצות תקציב של כ-200 מיליון שקלים בכדי לאפשר תכנון מפורט וביצוע לשם הרחבת כביש 466, אחרת אין פתרון אחר כדי לסדר את צומת היציאה מרמאללה ולאפשר לתושבי בית אל לצאת בחופשיות אל ציר 60. כל גורם ביטחוני במרחב יודע לומר שמדובר בסוגייה ביטחונית בעלת חשיבות ראשונה במעלה. בממשלת ימין על מלא שיש לנו ב"ה היו לא תהיה. הפתרון היחיד הוא הרחבת כביש היציאה לציר 60, ולא נוותר עד שסלילת הכביש תושלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר