תרבחו ותסעדו

יוזמה חדשה: יו"ר הכנסת יזמין את הציבור למימונה בכנסת

יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, מתכנן לקיים לראשונה אירוע מימונה מסורתי במרכז רחבת הכנסת, באוהל אשר יהיה פתוח לכל הציבור הרחב | כל הפרטים (חדשות בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אוחנה ונתניהו במימונה, ארכיון (צילום: דף הפייסבוק של אוחנה)

יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, מתכנן לקיים לראשונה במוצאי חג הפסח, אירוע מימונה מסורתי במרכז רחבת הכנסת, באוהל אשר יהיה פתוח לקהל הציבור הרחב. לאירוע יוזמנו גם פוליטיקאים ושגריר מרוקו בישראל עבד אל רחים, כך מדווח אמיר אטינגר ב'ישראל היום'.

לפי התכנון, אוהל המימונה בכנסת יהיה מפואר כמיטב המסורת ויכלול גם ג'לביות מסורתיות שינתנו לכל דורש כחלק מהאווירה.

אם תהיתם, האירוח יהיה כ"יד המלך" במימון המדינה, במקום יהיה כיבוד מתוק כמיטב המסורת המרוקאית עם המעדנים המוכרים - המופלטות נוטפות הדבש, עוגיות מרוקאיות שונות והז'באן.

באירוע שיתקיים מצאת החג ועד השעות הקטנות של הלילה, יתארחו הרכבים מוזיקליים אותנטיים שיבצעו את מיטב שירי החג.

הקהל הרחב יוכל כאמור גם להגיע לאירוע ובסמוך לחג תיפתח מערכת לרישום מוקדם מראש.

יו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה, אמר על היוזמה לקיים מימונה: "תמיד כילד אהבתי לחגוג את המימונה, את החמימות הצלילים והטעמים, בבאר שבע בה גדלתי, בשדרות ובבת ים שם התארחנו אצל הדודים והדודות. האפשרות לפתוח את משכן הכנסת כיום לכל אזרחי ישראל ממלאת אותי באושר. כיושב ראש הכנסת הראשון ממוצא מרוקאי אני שמח על ההזדמנות להביא למשכן קולות, צלילים וצבעים שלא היו בו מעולם. פתיחת המשכן לכל עם ישראל במימונה היא ביטוי לאחווה בעם ולכך שהכנסת היא ביתם של כל אזרחי ישראל. תרבחו ותסעדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר