"נתניהו מושפע ממצבו"

מי שהיה מקורב ביותר לנתניהו, הפגין נגד הרפורמה

יואב הורביץ, מי שהיה במשך שנים ראש לשכתו של נתניהו ואחד האנשים הקרובים אליו ביותר הצטרף במוצ"ש האחרון להפגנה כנגד הרפורמה המשפטית בתל אביב (בארץ)

יואב הורביץ ונתניהו (צילום: מארק סלם, פלאש 90)

יואב הורביץ, מי שהיה בעבר אחד האנשים המקורבים ביותר לנתניהו ושימש בתפקיד ראש סגל הלשכה ומנכ"ל המשרד, הפגין במוצ"ש יחד עם המתנגדים לרפורמה המשפטית, כך על פי הדיווח ב'כאן'.

הכתב מיכאל שמש טוען, כי הורביץ שסיים את תפקידו בשנת 2019, מביע התנגדות בשיחות פרטיות לרפורמה וטוען כי נתניהו מושפע ממצבו המשפטי ולכן ילך רחוק בעימות שלו מול מערכת המשפט. הוא לא התראיין על כך בתקשורת, אך כאמור נצפה בהפגנה בתל אביב.

בעבר היה הורוביץ מנכ"ל חברת הרכב 'אוויס', במשך לא פחות משמונה שנים, ונחשב למי שהזניק את החברה למעמדה הכלכלי המבוסס כיום.

את נתניהו הוא הכיר לראשונה בעת ששירת כלוחם בסיירת מטכ"ל, אך היכרותו העמיקה בימיו של נתניהו כיו"ר האופוזיציה, בין השנים 2006 ל-2009.

הורוביץ היה איש הקשר המרכזי של נתניהו עם נציגי שתי המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, כזה שרוה"מ סומך עליו ושניתן 'לסגור' עמו דברים.

כזכור, במוצאי שבת נערכה הפגנה סוערת בתל אביב כנגד הרפורמה המשפטית, 21 בני אדם נעצרו לאחר שפרצו את הגדרות וחסמו את נתיבי איילון. שניים מהמפגינות נשכו שוטרים. כמו כן נעצר לחקירה אדם שכתב בצבע על נתיבי איילון את המילים "ביבי הבוגד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר