צפו בתיעוד

שוטרים הדפו את יו"ר הכנסת לשעבר - והוא נפל ארצה

אברום בורג הגיע לביקור ההזדהות עם תושבי הכפר חווארה, שם רצחו השבוע שני יהודים הי"ד. הוא סירב להישמע להנחיות השוטרים - שהדפו אותו והוא נפל על הסלעים (חדשות)

איש השמאל אברום בורג, חבר המועצה הבינלאומית של הקרן החדשה לישראל שכיהן בעבר כיו"ר הכנסת, הגיע היום (שישי) להשתתף בהפגנת הסולידריות של השמאל עם תושבי חווארה.

כוחות הביטחון שהיו במקום מנעו מהאוטובוסים להגיע לכפר בו רצחו השבוע שני יהודים הי"ד, והם החלו לצעוד למקום ברגל.

בורג, סירב להישמע להנחיית כוחות הביטחון, ושוטרים שהיו במקום החלו להדוף אותו. כתוצאה מכך, הוא נדחף ונפל על סלעים שהיו במקום.

מדובר צה"ל נמסר: "בהתאם להערכת מצב ומשיקולים ביטחוניים הוחלט הבוקר על הפעלת צו שטח צבאי סגור במרחב הכפר חווארה במטרה למנוע חיכוכים במרחב. ההחלטה התקבלה מכוח הסמכויות הקבועות בצו בדבר הוראת ביטחון".

"עשרות רבות של ישראלים ופלסטינים התקהלו לפני זמן קצר סמוך לכפר ביתא ובמרחב צומת יצהר בדרכם למרחב הכפר חווארה. לאחר ניסיון מצד כוח הביטחון לפנותם בהסכמה מן המקום, נאלץ הכוח לעשות שימוש גם באמצעים לפיזור הפגנות על מנת לפזר את ההתקהלות ולשמור על ביטחון כלל הנוכחים במרחב, ההתקהלות פוזרה".

• בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר