הפוליטיקאים חוגגים

סמוטריץ' התחפש לחרדי, ביבי האזין למגילה עם כיפה ירוקה

יש טוענים שהם מתחפשים כל השנה, ובכל זאת הערב הם השקיעו: איפה שמעו נתניהו ובן גביר והנשיא מגילה ולמה התחפש סמוטריץ? (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: חשבון הטוויטר של סמוטריץ' וללא קרדיט)

פורים הגיע, וגם הפוליטיקאים מתחפשים: שר האוצר בצלאל סמוטריץ פרסם הערב (שני) תיעוד שלו מחופש לחרדי, כובע שטריימל על ראשו ובידיו בקבוק יין. "לחיים יהודים! אגוטע פורים. שהכל יתהפך לטובה", כתב יו"ר 'הציונות הדתית'.

מוקדם יותר הערב הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לשמיעת קריאת מגילה עם לוחמי החטיבה הטקטית של מג"ב בבית חורון. אליו הצטרפו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

נתניהו האזין לפסוקי המגילה כשלראשו כיפת בד ירוקה. לכבוד פורים? לכבוד מג"ב? כנראה שגם זה וגם זה. לפני קריאת המגילה עורר נתניהו סערה כשהתייחס לקריאות הסרבנות שמשמעות בצה"ל.

נשיא המדינה יצחק הרצוג שמע קריאת מגילה בבית הכנסת "אוהל משה" בהרצליה, בית הכנסת הקבוע שבו התפלל אביו של הנשיא, הנשיא השישי של מדינת ישראל, חיים הרצוג ז״ל. בזמן קריאת המגילה ישב הנשיא בכסאו של אביו המנוח.

עם הגעת הנשיא התקיימה תפילת ערבית בבית הכנסת, ולאחר מכן הוקראה המגילה. לסיום נשא הנשיא דברי ברכה.

נשיא המדינה אמר: ״בית הכנסת הזה הוא אות ומופת וחלק בלתי נפרד מחיינו ומחיי משפחתי. אני מאחל לכולנו פורים של שמחה ובשורות טובות. אולי נראה שלפי אירועי השבועות האחרונים, יתברר שזה בא ״כנהפוך הוא.״ נקווה שזה באמת יהיה ״נהפוך הוא."

הרצוג, הערב (צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר