לראשונה בארץ

פשוט לשדרג: הדרך שלכם לשדרג את הבית בקלות

אחרי שנים שכבש את השוק באירופה, עולם האקססוריז מגיע לארץ • רציתם לבטא את סגנונכם הייחודי והעשיר בשולחן הסדר – הגעתם למקום הנכון • מצאתם את עצמכם מחפשים מתנה מושלמת לחג – הגעתם למקום הנכון • שדרגו את הבית באפס מאמץ ומבלי להשקיע אלפי שקלים

מנהל החברה אומר: "לאחר שנים שטרחתי וסחבתי אקססוריז לביתי מחו"ל, החלטנו לרכז עבורכם את מיטב המוצרים הטובים ביותר" (צילום: יח"צ)

לראשונה בארץ: חברת accents נכנסה לאחרונה לשוק ושוברת את כל הכללים שהכרתם. מהיום תמצאו את המותגים המובילים בעולם כאן בארץ, בלי לטרוח ולהזמין מחו"ל.

באתר הידידותי הנוח לגלישה, תמצאו מבחר רחב של אביזרים ומוצרים שיפארו לכם את הבית.

Accents פירושו - ביטוי. הרעיון שמאחורי החברה הינו פשוט: ניתן לפאר את הבית בקלות ובנוחות ע"י מספר פריטים ייחודיים ויפים – והינה הבית משנה צורה לבלתי היכר.

במקום להיטלטל מחנות לחנות, ולראות את אותו הדבר רק בצבע אחר, ניתן להיכנס לאתר, ולמצוא מבחר חדש מחברות שונות שלא הכרתם עד כה.

בין יתר המוצרים תמצאו: קערות לפסח, כוסות, מחזיק ליין, אגרטלים, מגשי מצות, סט סכו"ם ועוד. הכל מסודר בקטגוריות נעימות לעין, לנוחות הלקוחות.

הכל בסטייל יוקרתי ובאיכות גבוהה שתלווה אותכם לאורך שנים. ככה, באפס מאמץ, אתם מייצרים חידוש וריענון לבית.

מנהל החברה אומר: "לאחר שנים שטרחתי וסחבתי אקססוריז לביתי מחו"ל, החלטנו לרכז עבורכם את מיטב המוצרים הטובים ביותר והיפים ביותר בשביל לשדרג את הבית בקלות ובנוחות. מה שצריך לעשות זה רק להוסיף את האביזר הנכון – במקום הנכון והינה קיבלתם שדרוג שיפאר את סעודת השבת שלכם או את פינת הישיבה".

החברה מספקת שירות משלוחים מהיר לכל רחבי הארץ. בנוסף: ניתן לבקש אריזת מתנה וצוות העובדים אורז את המוצר בעטיפה ייחודית.

לכל האקססוריז לחץ כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר