במוקד הלאומי

שר הבריאות במוקד מד"א: "הצוותים פרוסים בכל הארץ ומוכנים לכל קריאה"

חמ״ל מלחמה: שר הבריאות אוריאל בוסו סייר היום במוקד הארצי של מד״א בקריית אונו, קיבל סקירה מקיפה על ניהול המלחמה והיערכות להמשך • בדיון השתתפו מנכ״ל מד״א רמ״ג אלי בין, כל מנהלי האגפים במד״א ונציגי משרד הבריאות (חדשות בריאות)

(צילום: יח"צ)

שר הבריאות אוריאל בוסו הגיע לביקור במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקריית אונו. השר נפגש עם המנכ"ל אלי בין, עובדים בכירים ומתנדבים, שיבח אותם על המקצועיות והמסירות, וקיבל נתונים עדכניים על פעילות הארגון בימי מלחמת 'חרבות ברזל'.

השר בחן מקרוב את רמת המוכנות של ארגון ההצלה הלאומי על רקע מצב החירום, וביקש לדעת מהם הצרכים והאתגרים העומדים בפני צוותי מגן דוד אדום בשטח.

במהלך הדיון: שר הבריאות בוסו שמע תיעודים מצמררים מהדקות הקריטיות בשבת, ונפגש עם מתנדבים משדרות ומפלסים שהצילו את הפצועים הראשונים ב-6.30 בבוקר.

שר הבריאות אוריאל בוסו אמר עם סיום ביקורו במד״א: ״הצוותים של מד"א פרוסים בכל רחבי הארץ ומוכנים לכל קריאה. בזמן שגרה וביתר שאת בעת חירום התפקיד של הרופאים, החובשים והפרמדיקים הוא המשמעותי והחשוב ביותר עבור החברה האזרחית. לבי עם מתנדבי ועובדי מד"א החלוצים, שקפצו ראשונים בתחילת המערכה על מנת להציל חיים תחת אש ואיבדו את חייהם, השם ייקום דמם. הם גיבורים גדולים ואני שולח תנחומים למשפחות. עם ישראל כולו מצדיע לארגון מד"א".

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר לאחר ביקור שר הבריאות: "אני מודה לשר הבריאות, אוריאל בוסו, על שהגיע בעת לחימה אלינו למוקד הארצי על מנת לחזק ולתמוך בצוותי מגן דוד אדום המצילים חיים מסביב לשעון, מראשית המלחמה ופועלים בתנאי חירום תחת אש ותוך סיכון חייהם. מגן דוד אדום ערוך ומוכן מפרוץ 'חרבות ברזל' עם כוחות מתוגברים, על מנת להגיש עזרה ראשונה וסיוע רפואי ברחבי הארץ גם תחת תנאי שטח קשים ומורכבים"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר