בעקבות מיזם דחיית התשלומים

שר השיכון: "אני קורא לכל חברות הנדל"ן – תהיו רייסדור!"

קבוצת רייסדור בבעלות היזם החרדי יקי רייסנר הכריזה על יוזמה משמעותית למען תושבי הדרום וחיילי המילואים - דחייה מלאה מתשלומי רכישת הדירה עד אשר הלקוחות ישובו לבתיהם * שר השיכון יצחק גולדקנופף שיבח: "אני קורא לכל חברות הנדל״ן בישראל תהיו רייסדור" (נדל"ן)

"ברגעים קשים כמו אלה כולנו נרתמים" - יקי רייסנר מנכ"ל ובעלים קבוצת רייסדור (צילום: יח"צ)

קבוצת הנדל"ן 'רייסדור' בבעלות היזם החרדי יקי רייסנר נרתמה לטובת לקוחותיה אשר מתגוררים בעוטף עזה או נמצאים כעת בשירות סדיר ובמילואים, והודיעה כי תעניק כגבסדחייה מלאה מתשלומי רכישת הדירה החדשה עד אשר ישובו הלקוחות אל בתיהם.

במודעה שפרסמה החברה נכתב: "לקוחותינו הנמצאים במילואים ותושבי עוטף עזה, שדרות, אשקלון ואופקים – מחכים לכם בבית. רייסדור מעניקה לכם דחייה מלאה מתשלומי רכישת הדירה עד לשובכם הביתה בשלום". מדובר בהטבה כלכלית משמעותית מאד, המקלה מעט את חייהם של אלפי תושבי העוטף והדרום שרובם עזבן את ביתם ועבודתם בעקבות התקפות הטילים ועברו להתגורר במקומות שונים במרכז הארץ, וכן כלפי מאות אלפי חיילי המילואים הנערכים למלחמה על הגנת הארץ.

יקי רייסנר מנכ"ל ובעלים קבוצת רייסדור אמר: "ברגעים קשים כמו אלה כולנו נרתמים, לכן נעשה כל שביכולתנו בשביל להקל עליכם ולאפשר לחם להתמקד בביטחון המדינה. רייסדור מחזקת ותומכת בחיילי צה״ל, במשפחות החטופים ושולחת תנחומים עמוקים לכל אלה אשר איבדו את יקיריהם".

שר השיכון יצחק גולדקנופף שיבח את היזמה העצמאית של חברה פרטית כמו רייסדור המבטאת סולידריות אמיתית וכתב: "לאחר שהוריתי למשרד הבינוי והשיכון ולרמ"י לדחות את גביית התשלומים לאור המצב, אני שמח לראות שזה מחלחל גם לחברות הנדל"ן המסחריות. אני קורא לכל חברות הנדל״ן בישראל תהיו רייסדור".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר