מרגש

שגריר האיחוד האירופי בישראל בהוקרה לזק"א ת"א

שגריר האיחוד האירופי בישראל- מר דימיטר טזאנצב, זימן את ראשי ארגון זק"א ת"א והוקיר את פעילותם. שם אמר: "אני מתרגש לפגוש אתכם, אתם עושים עבודת קודש שבלעדיה המצב היה נראה הרבה יותר גרוע" (חדשות בארץ, מלחמה).

שגריר האיחוד האירופי עם ראשי ארגון זק"א ת"א (צילום: יח"צ)

שגריר האיחוד האירופי נפגש עם מתנדבי זק"א ת"א והביע הוקרה רבה לעבודתם בכלל, ובפרט מאז תחילת המלחמה.

במשרדי שגרירות האיחוד האירופי ברמת גן קיימו השבוע ראשי ארגון זק"א תל אביב ישיבת עבודה עם שגריר האיחוד האירופי בישראל, מר דימיטר טזאנצב במהלכה ניתן דגש על פעילותם האינטנסיבית של מתנדבי הארגון בעוטף עזה, במחנה שורה ובמכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מטעם ארגון זק"א ת"א נכחו בישיבה מפקד הארגון חיים נוגבלט, דובר הארגון ישראל חסיד, והמתנדבים יעקב זכריהו שמעון קשש ואלחנן שחף, ובסיומה הוחלט על חיזוק והידוק שיתוף הפעולה בין שגרירות האיחוד האירופי בישראל לבין ארגון זק"א ת"א.

ראשי הארגון העניקו במהלך הישיבה סקירה מפורטת לשגריר וצוות לשכתו על פעילות הארגון ומתנדביו מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל' – מלחמה כמותה לא נראתה עד כה בישראל.

שגריר האיחוד האירופי מר דימיטר טזאנצב אמר למשתתפים: "אני מתרגש לפגוש אתכם, אתם עושים עבודת קודש שבלעדיה המצב היה נראה הרבה יותר גרוע".

עוד הוסיף השגריר: "בשבועות האחרונים נחשפתי לפעילות זק"א ת"א בעוטף עזה, במחנה שורה ובמכון לרפואה משפטית, זה דבר מדהים לראות אתכם עובדים כתף אל כתף בשת"פ מלא עם כלל הגורמים הרלוונטיים, ועומדים חזקים בחזית ובעורף אל מול המראות הקשים, ומכאן אני שולח חיבוק חזק לכלל מתנדבי הארגון".

מנהל מחלקת שיתופי פעולה באיחוד האירופי מר אדוארדו פרננדז-זינק שהשתתף בדיון ביקש גם הוא להוקיר את הפעילות ואמר: "כמו כל העולם גם אני נחשפתי לפעילות מתנדבי ארגון זק"א ת"א וזה משהו שלא ניתן לתאר במילים. המסירות והדאגה לכבודם של תינוקות, גברים, נשים וקשישים שנרצחו במתקפה הרצחנית והמחרידה היא מופלאה ומעוררת השראה".

בסיומה של הפגישה החליטו כאמור ראשי הארגון על חיזוק והידוק שיתוף הפעולה עם שגרירות האיחוד האירופי בישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר