בעיצומם של ימי המלחמה

כ-30 כוננים חדשים הצטרפו למד"א - צוות הצלה בית שמש

בערב מיוחד שנערך בנוכחות ראשי מד"א מרחב ירושלים והנהלת ארגון צוות הצלה הוענק ציוד מציל חיים למצטרפים החדשים • יו"ר צוות הצלה הרב אברהם רייכמן: "לשמש ככונן בצוות הצלה, זה להיות שליח של הצלת חיים" (חדשות, חרבות ברזל).

כוננים חדשים- מד"א ב"ש (צילום: יח"צ)

מערך הצלת החיים בגזרת בית שמש מתרחב בעיצומם של ימי המלחמה. כ-30 מתנדבים חדשים שסיימו לאחרונה קורס חובשים, הצטרפו למערך המתנדבים וצוותי הכוננות של מד"א - צוות הצלה בבית שמש.

בטקס שנערך לכבודם בהשתתפות הנהלת מד"א וצוות הצלה, קיבלו ציוד אישי ותיק עזרה ראשונה שישמש אותם להצלת חיי אדם בפעילותם כחובשים.

באירוע השתתפו מנהל מרחב ירושלים במד"א אורי שחם, סגן מנהל המרחב אגף מבצעים איציק אסרף, יו"ר ארגון צוות הצלה הרב אברהם רייכמן, מנהל אשכול מד"א בית שמש ניסים סלם ויו"ר וועד מתנדבים בבית שמש שוקי לנגסם.

לאחר חלוקת הציוד למתנדבים, הודה יו"ר צוות הצלה הרב אברהם רייכמן למשתתפים וציין את הקשר ארוך השנים בין ארגון מגן דוד אדום לארגון צוות הצלה: "לשמש ככונן בצוות הצלה, זה להיות שליח של הצלת חיים. אתה נאלץ לוותר על הרבה מאוד דברים אחרים לטובת הגשת עזרה רפואית והצלת חיים גם בשעות לא סבירות". כמו כן מסר בשם כל מסיימי הקורס והנהלת הארגון, הערכה ותודה מיוחדת לירמי קלפהולץ אחראי קורסים ומשתלמים בצוות הצלה, על כל הליווי הצמוד והמסור של כל מתנדב ומתנדב".

אורי שחם מנהל מרחב ירושלים במגן דוד אדום: "החיבור של צוות הצלה עם מגן דוד אדום, הוא הרבה יותר מאשר רק מכפיל כוח. יש כאן כוח מסור, שפועל במצבי חירום ובזמנים רגועים ויוצא לכל קריאה, בכל מזג אויר או בכל שעה שתהיה. אתם החלוצים של המרחב".

חובשים אלו מצטרפים לאלפי מתנדבי עשרות ארגוני ההצלה הפועלים תחת מד"א ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל השנה, בהם: הצלה, צוות הצלה, הצלה בית שמש, הצלה רחובות, החובש הר נוף, הצלה טבריה, הצלה פתח תקווה, הצלה שרון, הצלה אלעד, הצלה דרום, הצלה עמנואל, הצלה מודיעין עילית, הצלה צפת, הצלה חיפה, הצלה גלבוע, והצלה בגליל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר