צוות מרכז המבקרים של במבה הגיע לעטוף ולשמח את המפונים השוהים במלון כינר בטבריה

הצוות הגיע מלווה בתינוק הבמבה האהוב אשר שמח את הילדים ואת מאות המפונים השוהים במלון • בהנהלת המלון הודו לאסם על אשר לקחה על עצמה את המשימה לשמח את המפונים השוהים הרחק מבתיהם ()

אסם נסטלה ממשיכה לעטוף ולחבק את נפגעי המלחמה והמפונים (צילום: יח"צ)

כחלק מההירתמות בעקבות המצב הקיים, צוות ממרכז המבקרים של במבה בקרית גת הגיע למלון כינר בטבריה על מנת לשמח ולעטוף את מאות המפונים מהצפון ומהדרום המתארחים במלון. הצוות הגיע מלווה בתינוק הבמבה האהוב על הילדים. הילדים שמחו והתרגשו מהחוויה ורקדו וקיפצו ללא הפסקה עם התינוק של במבה. כמו כן נהנו הילדים ממגוון חטיפי אסם טעימים ואהובים אשר חולקו במקום. המפונים השוהים במלון כינר בטבריה כבר מזה מספר שבועות נהנו והתפעלו מהמחווה המרגשת של אסם והודו בחום לצוות המיוחד שהגיע.

במלון היוקרתי כינר הממוקם אל מול נופיה המרהיבים של הכינרת, שוהים בימים אלה מאות משפחות המפונות מהיישובים מעין ברוך, דפנה, משגב עם, קריית שמונה, שדרות ויישובי העוטף. בהנהלת המלון ממשיכים לעשות הכל בכדי לספק להם את מיטב השירות גם בימים טרופים אלה שהם שוהים הרחק מן הבית.

בהנהלת מלון כינר הודו לחברת אסם ואמרו כי: "דווקא בימים קשים אלה זכינו לפתוח את שערי המלון בפני מאות מפונים ולקחת חלק במשימה הלאומית הזו, שמחנו לראות כי חברת אסם לקחה על עצמה משימה לפנק את המפונים, ראינו את ההתרגשות הרבה על פניהם. אנו מודים להם מאוד ומייחלים לימים שקטים ורגועים יותר".

עינת מוסקוביץ מנהלת פעילות החטיפים באסם: "גם בימים אלה אסם נסטלה ממשיכה לעטוף ולחבק את נפגעי המלחמה והמפונים מבתיהם ועושה ככל שביכולתה לשמח ולהעלות חיוך על פניהם. נמשיך במשימה החשובה הזו מתוך תפילה ותקווה לימים של שקט וביטחון".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר