המלך ברקת

פורים בעיריית ירושלים: "לא נקראת? דתך להמית"

הבאים בשערי מחלקת מיפוי ומידע תכנוני, יתקלו במודעה בולטת בכניסה, המבהירה בכל השפות האפשריות את כללי ההמתנה בתור. ויש ציטוט ממגילת אסתר: "כל איש ואשה אשר יבוא אל המלך, אל החצר הפנימית, אשר לא יקרא, אחת דתו להמית". תגובת העירייה: "מדובר ביוזמה פרטית". בלעדי (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

הבאים בשערי מחלקת מיפוי ומידע תכנוני, כבר ממילא לחוצים ומפוחדים ממה יאמרו הפקידים בנוגע לרישוי בנייה, הרחבות בנייה חדשה ועוד, אבל הפקידים וההנהלה לא דואגים להנעמת שהותם, ואולי אפילו להיפך.

3 מודעות בולטות שנתלו בדלת הכניסה למחלקה, מבהירות בכל השפות האפשריות (עברית, אנגלית וערבית) כי יש לעמוד בתור. ולא, חס וחלילה, לעקוף.

עד כאן הכל בסדר ואפילו מתבקש. אלא שהמודעות הדרמטיות, נפתחות בציטטה מתוך מגילת אסתר: "כל איש ואשה אשר יבוא אל המלך, אל החצר הפנימית, אשר לא יקרא, אחת דתו להמית, לבד מאשר יושיט לו המלך את שרביט הזהב וחיה".

האם פקידי עיריית ירושלים מחשיבים עצמם לאחשוורוש, ורק למי שיתנו את ´שרביט הזהב´ הוא יקבל אישור או רישוי לבניית, או הרחבת ביתו?

לעיריית ירושלים לקח יומיים להגיב, לאחר פניית "כיכר השבת".

לשון התגובה: "השלט הוצב באופן עצמאי וכיוזמה פרטית. העירייה תפעל בהקדם להסרתה".

יודגש כי מדובר במודעה רישמית מטעם עיריית ירושלים, והשאלה הנשאלת: האם כל עובד יכול להוסיף ציטוטים ופתגמים ככל העולה על רוחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר