פואד: "בבני-ברק אני בוכה, בכפר-חב"ד אני מתמלא עונג"

שר התמ"ת בנימין בן-אליעזר ביקר בכפר-חב"ד וראה תושבים עובדים לפרנסתם. "בבני-ברק אני בוכה, בכפר אני מתמלא עונג". כשביקר במעונות של הכפר, אמר: "אתם תביאו הרבה ילדים, ואנחנו נדאג למעונות בעבורם", אמר בחיוך. ולמרות שעברו שנים מאז קמפיין חב"ד "נתניהו טוב ליהודים", פואד לא שוכח. מיוחד (בכיכר)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

"כשאני מגיע לבני-ברק אני ממש בוכה, כשאני נכנס לכפר-חב"ד אני מתמלא עונג", כך אמר שר התעשייה והמסחר בנימין (פואד) בן-אליעזר במהלך ביקור שערך השבוע בכפר-חב"ד.

פואד ביקר במפעלים השונים בכפר-חב"ד, והתרשם. במפעל לתעשיית גופי קירור, ראה פואד את האחים סודקביץ´, בני הכפר, מתרוצצים במפעל עם זקני שיבה מלאים וכיפה שחורה גדולה בולטת על ראשם. "צריך להביא את כל בני-ברק לפה שיראו אתכם. אני מאחל לכם שתמשיכו לייצר עד גיל מאה ועשרים ושירבו כמותכם בישראל", אמר פואד בהתלהבות.

בהמשך ביקר במעונות המשוכללים בכפר-חב"ד ושמע על הילודה הגבוהה בכפר. "אתם תביאו הרבה ילדים, ואנחנו נדאג למעונות בעבורם", אמר בחיוך.

היעד הבא, היה בניין 770 בכפר - שם נערכה סעודת צהריים. פואד, שידע הרבה קרבות פוליטיים בעבר, לא יכל שלא להתייחס לתקופה בה הפסידה מפלגת "העבודה" ל"ליכוד" לאחר רצח רבין. כלי-התקשורת האשימו אז את חב"ד לתבוסה של "העבודה".

למרות שעברו שנים רבות מאז, פואד ידע היטב כי האנשים איתם הוא סועד בצוותא כעת, הם אלה שהרחיקו ממנו ומחבריו את השלטון.

וכך במשפט דיפלומטי הוא בחר להתייחס לכך: "הנושא של מדינה יהודית הוא בנפשי. אני באתי לארץ, בדרך לא דרך, בהיותי ילד צעיר, שכל שאיפתו להגיע לארץ ישראל ולחיות במדינה יהודית. חב"ד בעיניי היא דוגמה מושלמת לאהבת-ישראל אמיתית. בכל מקום שאני נוסע בעולם – בסין, ברוסיה וברומניה נכנסתי לבתי-חב"ד והשתתפתי באירועים של חב"ד בעולם – אני רואה את העבודה הנפלאה והחשובה של שליחי חב"ד, אנו אסירי תודה לכם. אך תעשו טובה, אל תבחשו שוב בפוליטיקה".

השר סיכם: "אנחנו נעשה הכול כדי לסייע לכם בנושאי התעסוקה וסיוע לאימהות עובדות. שמחתי לראות בסיור אנשים יראי שמים העובדים לפרנסתם, ואני ממש מתענג לראות את הכפר היפה שלכם. הלוואי ועוד ועוד יהודים חרדים ילכו בדרככם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר