רגע האמת

היום: גזר הדין של אליאור חן; משפטנים: לפחות עשרים שנה

היום בצהריים ייגזר דינו של אליאור חן, "הרב" שנחשד והואשם בהתעללות בילדי משפחת ש´, ששהו בביתו תקופה ארוכה ● הדיון צפוי להתקיים בנוכחות עורך-דינו אריאל עטרי, בני משפחתו וחן - שיובא מהכלא ● ע"פ ההערכות משפטנים, סעיפי האישום בהם הואשם חן, עשויים להגיע לכדי 20 שנות מאסר (בארץ)

בני סגל | כיכר השבת |
חן בבית-המשפט (פלאש 90)

היום (שני) ב-12 בצהריים ייגזר דינו של אליאור חן, "הרב" שנחשד והואשם בהתעללות בילדי משפחת ש´, ששהו בביתו תקופה ארוכה - לאחר שאמם ברחה ממגוריה עם בעלה והשתכנה בבית חן, שאז היה מנהיגם הרוחני של המשפחה.

הדיון צפוי להתקיים בנוכחות עורך-דינו אריאל עטרי, בני משפחתו וחן עצמו שיובא מבית-הכלא.

על-פי ההערכות משפטנים, סעיפי האישום בהם הואשם חן עשויים להגיע לכדי 20 שנות מאסר ואפילו יותר.

חן יצטרך להחליט האם הוא מערער לעליון לאחר גזר-הדין, ולפי דבריו עד-כה נראה שיממש את זכותו משום שהוא משוכנע כי הוא חף מפשע ומדובר בעלילה.

יצויין כי עד כה לא נשמעה גירסתו של חן לכל המעשים, לא בחדרי החקירות, לא בבית-המשפט ולא בראיונות לתקשורת. ייתכן והוא שם את יהבו רק בבית-המשפט העליון ולשם הוא שומר את כל קלפיו.

בית-המשפט מצא את אליאור חן אשם, לאחר שהפרקליטות חתמה על הסכם טיעון עם האם שבעקבותיו החליטה להעיד נגדו.

האם נאסרה למספר שנים מעטות, לאחר שנמצא כי יש בה אשמה רבה, ובקרוב עומדת לסיים ריצוי שני שליש. יצויין כי עד להסכם שנחתם עמה, סירבה להעיד נגד חן וטענה כי הוא "איש צדיק".

בבית-החולים עדיין מאושפז ילד המשפחה. הוא במצב של צמח ואינו מגיב לסביבה. אליאור חן נאשם כי היה המבצע העיקרי של עברות האלימות שבוצעו כלפי הילדים. פעולות שהביאו להתמוטטותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר