יעקב ליצמן: תומך במאבק העובדים הסוציאלים

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן חנך מרכז תעסוקה שיקומי והתייחס למחאת העובדים הסוציאלים ולתנאי העסקתם. "מוכרחים לשפר את התנאים לאלתר". באירוע המרגש חולקו אותות הוקרה לגופים המעסיקים את בעלי הצרכים המיוחדים. עובדים סוציאליים שסייעו להקים את מרכז המע"ש המפואר, שלחו את ברכתם והודיעו כי נבצר מהם להגיע בשל השביתה

ב. ניסני | כיכר השבת |

שר הרווחה משה כחלון, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, הראשל"צ הגאון הרב שלמה משה עמאר וראש העיר ירושלים ניר ברקת, חנכו הבוקר את מרכז התעסוקה השיקומי של 'עלי שיח' בירושלים.

באירוע המרגש חולקו אותות הוקרה לגופים המעסיקים את בעלי הצרכים המיוחדים. עובדים סוציאליים שסייעו להקים את מרכז המע"ש המפואר, שלחו את ברכתם והודיעו כי נבצר מהם להגיע בשל השביתה.

הראשל"צ הרב שלמה עמאר קבע מזוזה בפתח המרכז. שר הרווחה ברך את עובדי המע"ש והמעסיקים.

כחלון התייחס גם לשביתת העובדים הסוציאליים ואמר כי "אנחנו נסייע להם, אני שמח שיש הסכמה שקבוצת האנשים החשובה הזאת צריכה לקבל שיפור במשכורת והחלשים שביניהם צריכים לקבל יותר, אנחנו בכיוון הזה ונקווה שבע"ה נעשה הכול שהעניין הזה יסתיים".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בדבריו, כי המפנה בהתייחסות לילד המיוחד במגזר החרדי הושג בזכות הפעילות הברוכה של הארגון. ליצמן הביע דעתו בעד מאבק העו"סים ואמר כי "יש להכיר באלו העוסקים בתחום הכה חשוב של העבודה הסוציאלית ולהביא לשיפור תנאיהם לאלתר".

"זאת רק ההתחלה!", הבטיח הרב חיים פרקל מנכ"ל ויוזם הארגון.

(צילומים: בינקוביץ ישראל מאיר, גד שקד)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר