החרדים מסתערים על לשכת עורכי הדין

"טוב ללשכה" תעשה היסטוריה ותתמודד לראשונה בבחירות ללשכת עורכי הדין, במטרה להכניס אליה נציגות שומרת מצוות. רשימת עורכי-הדין ההולכת ומתרחבת בשנים האחרונות, הביאה עמה את הצורך בייצוג חרדי הולם בלשכה. עורכי הדין יכבשו את הלשכה? הנציגים מדברים

אילוסטרציה (פלאש 90)

רשימת "טוב ללשכה" תעשה היסטוריה ותתמודד לראשונה בבחירות ללשכת עורכי הדין, במטרה להכניס אליה נציגות שומרת מצוות.

מדובר ברשימה שיותר ממחצית חבריה הם חרדים. ההערכה היא כי כיום בשוק עורכי הדין כ-2000 חרדים, רובם צעירים, וכמחציתם בוגרי הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו.

"ההחלטה להתמודד בבחירות ללשכת עורכי הדין נובעת משתי סיבות", מסבירים אנשי "טוב ללשכה". לדבריהם, יש רצון לבטא את מעורבותם האמיתית של עורכי הדין החרדים גם בתוך גוף מקצועי של עורכי הדין, ובמקביל גם לשנות את אופיה של הלשכה המצטיירת כארגון חילוני ושמאלני.

"ההשתלבות שלנו תאפשר השפעה בועדות למינוי שופטים ודיינים ובועדות הציבוריות השונות בהן לנציגי הלשכה ישנה השפעה", מסבירים ב"טוב ללשכה".

בכלל, באירועים פומביים ובנופשים שמארגנת הלשכה הארצית אין ביטוי לשומרי המצוות. הבחירה ב"טוב ללשכה" צפויה לשנות את התמונה מן הקצה אל הקצה.

"טוב ללשכה" תתמודד בבחירות ללשכה הארצית ותתמוך בעו"ד דורון ברזילי יו"ר סיעת עתיד, כמועמדה לראשות הלשכה. גם בירושלים הם יתמכו בנציגו של ברזילי עו"ד מיכאל דבורין ושם אף ירוצו ברשימה משותפת עם אנשי ברזילי תחת השם "עתיד".

גם בבחירות המונציפליות בבית שמש ובביתר התמודדה רשימת "טוב" ובכל אחת מהערים הללו נבחר מטעמה נציג למועצת העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר