הסוף לביזיון

אחרי שנעצר בצורה משפילה: הרב דב ליאור שוחרר לביתו

אחרי שנעצר בצורה משפילה על-ידי המשטרה, הרב דב ליאור, רבה של קרית-ארבע ומבכירי הרבנים בישראל, שוחרר בדקות האחרונות מתחנת המשטרה. הרב ליאור שוחרר לאחר חקירה קצרה על החתימה שהעניק לספר "תורת המלך", שלכאורה מתיר להרוג ערבים. הפגנות ברחבי הארץ (חדשות, בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |
נעצר - ושוחרר. הרב ליאור (פלאש 90)

אחרי שנעצר בצורה משפילה על-ידי המשטרה, הרב דב ליאור - רבה של קרית-ארבע ומבכירי הרבנים של הציבור הדתי-לאומי - שוחרר בדקות האחרונות מתחנת המשטרה.

הרב ליאור שוחרר לאחר חקירה קצרה בנוגע לחתימה שהעניק לספר "תורת המלך", שלכאורה מתיר להרוג ערבים.

המשטרה עצרה בצהריים את רבה של קרית-ארבע לחקירה פתאומית. הרבנית אסתר ליאור, רעייתו של הרב, אמרה כי מבירור שערכה "התברר כי שוטרים עצרו אותו במהלך נסיעה בכביש המנהרות, נכנסו לרכב, הסיטו את ההגה לשולי הכביש ועצרו אותו".

בימים הגיבו בזעם רב למעצר המביש. הפגנות של נוער הגבעות נערכות כעת בנקודות שונות ברחבי הארץ. המשטרה נכנסה לכוננות.

"המעצר של הרב דב ליאור הוא מעשה בלתי מתקבל על הדעת בכל קנה מידה ומהווה פגיעה חמורה בעקרונות הבסיסיים ביותר של חופש הדיבור", אומר יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין.

"האם עצרה המשטרה את המרצה מאוניברסיטת בן גוריון שקרא לפני כחודש לשבור את מפרקותיהם של חוגגי יום ירושלים? האם נפתחה חקירה בעניינם של אנשי שמאל אחרים המסיתים נגד מדינת ישראל דבר יום ביומו? על המשטרה להחזיר מיד את הרב ליאור לביתו ולהתנצל בפניו על המעצר המיותר והמביש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר