הגנבת וגם ריססת?

פרץ לבית משפחה חרדית וריסס את הזוג בגז מדמיע

אין גבול לאכזריות הגנבים: לפנות בוקר התקבלה קריאה במד"א מתושב בני-ברק. "שמעתי צעקות בבית הסמוך, נכנסתי לבית וראיתי את השכנים כשהם במצב מעורפל. גנב ריסס גז מדמיע על בני-הזוג בהיותם ישנים", סיפר התושב בקול שנוק. בני-הזוג פונו במצב קל לקבלת טיפול (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

05:10 לפנות בוקר (חמישי). במוקד מד"א איזור גוש-דן, התקבלה שיחת טלפון לא שיגרתית. על הקו נשמע קולו החנוק של תושב העיר בני-ברק המתגורר בסמיכות למשפחה חרדית - זוג צעיר בשנות ה-25.

"שמעתי צעקות בבית הסמוך, נכנסתי לבית וראיתי את השכנים כשהם במצב מעורפל - גנב ריסס גז מדמיע על בני הזוג בהיותם ישנים", סיפר בקול שנוק.

המוקדן הזעיק את כווני ההצלה באמצעות מכשיר הקשר הקבוצתי של כונני ´הצלה גוש-דן´. המתנדב התורן הגיע לדירה ברחוב ´זוננפלד´ בבני-ברק, ולתדהמתו, גילה לנגד עיניו את המקרה האכזרי שנתקל בחייו כמתנדב.

"הגעתי לדירה ומצאתי זוג חרדי כשהוא מטושטש בגלל הגז שרוסס", הוא מספר. "אני חייב לומר שזה המקרה הראשון מסוגו שאני נתקל, בו גנב חודר לבית ומרסס את היושבים בו בגז. צריך להיות אדם עם לב אכזרי ביותר".

המתנדב הוסיף: "עד לרגע זה לא הצלחתי להירדם. אני חושב על האכזריות הבלתי נתפסת של הגנב. קשה לראות בני-אדם במצב של חוסר-אונים שכזה".

כונני מד"א פינו את הזוג כשהוא במצב קל לבית-החולים ´תל השומר´.

מיד לאחר קבלת הקריאה, מוקדן מד"א הזעיק את כוחות המשטרה. אלה פתחו בחקירה בתקווה למציאת הגנב האכזר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר