כוננות מעצר

הרב יעקב יוסף במסר תקיף: "גם המשטרה לא מעל החוק"

עוד יום מתוח בסביבתו של הגר"י יוסף, בחשש למעצר פתאומי על-ידי המשטרה ● הבוקר נזעקו התלמידים אל ביתו של הרב, לאחר שרכב של משמר הגבול חנה ליד הבית ● "המשטרה היא לא מעל החוק. ישראל היא מדינה דמוקרטית ובמדינה דמוקרטית גם למשטרה יש מגבלות", אמר הערב הגר"י יוסף (ארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
הרב יעקב יוסף (פלאש 90)

תלמידיו של הגר"י יוסף, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף, הקיפו הבוקר את ביתו בדאגה. רכב של משמר הגבול שחנה בסמוך לבית הקפיץ את התלמידים שחששו כי אנשי משטרה באו לעצור אותו.

בסופו של דבר השעות נקפו ודבר לא התרחש. התלמידים ממשיכים ללוות את הרב יעקב יוסף כדי להביע את תמיכתם הבלתי מתפשרת. אם ייעצר, הם מבטיחים, יקיימו מחאה נמרצת - אבל בחסות החוק.

בערבו של עוד יום מתוח, אמר היום הרב יוסף לכלי התקשורת: "לא קיבלתי שום טלפון מהמשטרה, לא התקשרו אליי. בינתיים, במשך שנה שלמה אני שומע שהם רוצים, אבל לא שמעתי את זה בטלפון. לא היתה לי הזכות לכך".

הרב יעקב יוסף הבהיר: "המשטרה היא לא מעל החוק. ישראל היא מדינה דמוקרטית ובמדינה דמוקרטית גם למשטרה יש מגבלות, והיא מבינה את המגבלות".

השבוע, לאחר פרוץ הסערה בעקבות מעצרו של הרב דב ליאור אחרי ההסכמה שהעניק לספר "תורת המלך", הגיב הרב יוסף, שגם הוא נמנה על מעניקי ההסכמה: "הם נפלו בפח של עצמם".

"שיהיה מעז יצא מתוק. הקהל התקומם נגד המחשבה הבולשביקית", אמר הרב יוסף.

לאחר מעצר רבה של קרית-ארבע, גורמים במשטרה אמרו כי גם הרב יוסף ייעצר בקרוב ויילקח לחקירה.

הרב יוסף לא מתרגש, הוא נשמע רגוע. "אז מה? מה יקרה? ממה אתה נבהל?", הוא שאל את המראיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר