נתניהו על הגר"י יוסף: "לכבד את החוק"

"ישראל היא מדינת חוק" - כך אמר הבוקר (ראשון) ראש-הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת הממשלה השבועית, בעקבות מעצרו המביש של הגר"י יוסף שליט"א, בנו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א. בתוך כך, הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת, סבור כי מעצרו של הרב יוסף חייב להביא למחאה חריפה, אשר מכוונת דווקא לשיפור ותיקון מערכת המשפט

ניצן ארליך | כיכר השבת |
נתניהו, הבוקר (פלאש 90)

"ישראל היא מדינת חוק" - כך אמר הבוקר (ראשון) ראש-הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת הממשלה השבועית, בעקבות מעצרו המביש של הגר"י יוסף שליט"א, בנו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א.

"כפי שאמרתי לפני ימים אחדים, איש אינו עומד מעל החוק - ואני תובע מכל אזרח ואזרח בישראל לכבד את החוק", אמר ראש-הממשלה.

בתוך כך, הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת, סבור כי מעצרו של הרב יוסף חייב להביא למחאה חריפה, אשר מכוונת דווקא לשיפור ותיקון מערכת המשפט.

בדברים שאמר הרב אליהו לערוץ 7, הוא הדגיש כי תחושת העוול הנורא אשר בולטת בציבור מוצדקת, לאור הדרך השונה בה מתייחסות המשטרה והפרקליטות לרבנים מחד ולאנשי שמאל מאידך.

"המחאה היא לא נגד מערכת המשפט אלא בעדה. כשציבור כל כך גדול חש עוול כנראה שבאמת יש כאן עוול, עוול נורא שזועק לשמים, איך יתכן שמרצים אנשי שמאל מסיתים לרצח יהודים ואיש לא עושה להם דבר ולעומתם רבנים שחתמו על הסכמה לספר, שגם הוא לא קורא בשום פנים ואופן לרצח ערבים, נעצרים ונחקרים", תוהה הרב אליהו.

הרב אליהו הדגיש בראיון, כי המטרה היא מערכת משפט שוויונית יותר והגונה יותר, "אנחנו מתפללים "השיבה שופטינו כבראשונה", שתהיה מערכת משפט הגונה ושויונית, שכל הציבור יוכל לתת בה אמון, ולצורך זה חייבת להיות מחאה חריפה ונמרצת, ומי יודע, אולי היינו חייבים ששני צדיקים אלו יעצרו על מנת להגיע לזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר