נלחמים על דעת תורה

אחרי המעצר המביש: תלמידי הרב יעקב יוסף במפגן תמיכה

מאות מתומכיו של הרב יעקב יוסף התאספו בסמוך לביתו ברחוב שמואל הנביא, לעצרת תמיכה ברב לאחר שנעצר הבוקר בידי המשטרה, נחקר במשך כעשרים דקות ושוחרר בערבות. "צבועים. איפה היה שלטון החוק כשאומרים שחרדים הם כמו קרציות", תהה ח"כ מיכאל בן-ארי. עימותים בין המפגינים לשוטרים (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
(חדשות 24)

מאות מתומכיו של הרב יעקב יוסף התאספו בשעות הצהריים (ראשון) בסמוך לביתו ברחוב שמואל הנביא, לעצרת תמיכה ברב לאחר שנעצר הבוקר בידי המשטרה, נחקר במשך כעשרים דקות ושוחרר בערבות.

מיד לאחר שסיים את שיעורו בישיבת "חוט של חסד", יצא הרב אל ההמון, שהרים את הרב על הכתפיים וליווה אותו בשירת "עוצו עצה ותופר", אל הבמה המאולתרת בסמוך לביתו עליה ישבו הרב זלמן מלמד, חברי הכנסת יעקב כץ ומיכאל בן ארי.

ח"כ מיכאל בן-ארי קרא בדבריו לשר המשפטים יעקב נאמן להפסיק את רדיפת הרבנים ורדיפת התורה. "צבועים. איפה היה שלטון החוק כשאומרים שחרדים הם כמו קרציות", תהה ח"כ בן-ארי.

ח"כ יעקב כץ פנה לראש-הממשלה בנימין נתניהו ואמר לו כי הוא מאבד את הלגיטימיות שלו. "באנו למחות על בזיונה של התורה. מי שפוגע בתורה מאבד את תמיכת הציבור", קרא ח"כ כץ.

מיד בתום העצרת, יצאו ההמונים לכיוון דרך חיים בר-לב הסמוך, חסמו אותו למספר דקות עד שפוזרו על-יד שוטרי יס"מ, פרשים ומכת"זית עם מים כחולים.

המפגינים התעמתו עם כוחות המשטרה, ואחד מהם נעצר לחקירה. קצין משטרה נפגע בבטנו מאבן שנזרקה לעבר השוטרים. אחד מתומכי הרב אף ניקב צמיגי מכונית שנקלעה למקום, בה נהג פלסטיני.

בהמשך, נחסם רחוב שמואל הנביא לתנועה, וכן נחסם צומת בר אילן, עד לפינוי המפגינים בידי המשטרה. ברחוב שמואל זקס, פונו שני ערבים על-ידי מד"א לאחר שרוססו בגז מדמיע. בלשי המשטרה עצרו חשוד בהתזת הגז.

בשעות הבוקר, מיד לאחר היוודע דבר חקירתו של הרב, יצאו כמה מתומכיו לכביש 1 בירושלים וחסמו את הרכבת הקלה, הם פוזרו על-ידי המשטרה, שלושה מהם נעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר