אחרי המעצר המשפיל

הרב יעקב יוסף מבהיר: "לא עברתי על כל הספר לעומק"

הרב יעקב יוסף, בנו של מרן הגר"ע יוסף שנעצר היום בדרך חזור מתפילת ראש-חודש, מדבר בראיון ראשון. על המעצר: "הם היו בלחץ. ניגש אליי אחד השוטרים וביקש סליחה. אמרתי שאין סליחה ואין כפרה". הרב מבהיר: "לא עברתי על כל עמודי הספר לעומק". וגם: תיעוד מהחגיגות בירושלים (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

הרב יעקב יוסף שליט"א, בנו של מרן הגר"ע יוסף שנעצר היום (ראשון) בדרך חזור מתפילת ראש-חודש, מדבר בראיון ראשון למהדורה המרכזית ברדיו קול-חי.

"הם דיברו עם הנהג, עמרם הבן. נתנו לו הוראה לרדת ואחד מהם לקח אותי לקח אותי למטה הארצי", שיחזר הרב יוסף את הרגעים הדרמטיים. "הם היו כל-כך לחוצים, לא יודע מה קרה... השמים נפלו? הם התנהגו בצורה מאוד לא יפה, ולכן כשיצאתי ברגע לשמונה ניגש אליי השוטר לבקש סליחה. אמרתי שאין סליחה ואין כפרה".

הרב יוסף דיבר על החקירה המשפילה: "לקחו את הספר ומכל דף אחד הכינו כמה שאלות. ככה היו עושים לנו גם בבית-הספר... ביקשתי מהם שיגידו לי את השאלות ואחר כך אני יענה. וכך היה. אמרתי להם שבמדינה שאין דמוקרטיה - המשטרה עושה מה שהיא רוצה, אבל במדינה דמוקרטית, המשטרה רשאית לעשות מה שמאשרת הכנסת".

לקראת סיום הראיון הבהיר הרב יוסף כי לא עברתי על כל הספר לעומק. "אני מסכים באופן כללי, אבל לא מתחייב שכל מה שכתב אני פוסק כמוהו. כך נהוג בכל ספרי ההלכה", אמר הרב יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר