יוזמת נתניהו נתקלת בקשיים

בהוראת הגר"ע: ש"ס תתנגד להארכת סוף השבוע בישראל

ראש-הממשלה בנימין נתניהו הודיע על הקמת צוות לבחינת מעבר להנהגת סוף שבוע ארוך בישראל, הכולל עבודה ביום שישי וחופשה ביום ראשון. בראיון ל´קול חי´ אמר שר הפנים וחבר הקבינט המדיני ביטחוני אלי ישי כי סיעת ש"ס בהוראתו של הגר"ע יוסף תתנגד להארכת סוף השבוע בישראל (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

ראש-הממשלה בנימין נתניהו הודיע אתמול על הקמת צוות לבחינת מעבר להנהגת סוף שבוע ארוך בישראל - הכולל עבודה ביום שישי וחופשה ביום ראשון.

על-פי הודעת לשכת ראש-הממשלה, בראשות הצוות יעמוד ראש המועצה הכלכלית המייעצת לראש הממשלה, יוג´ין קנדל, והוא יגיש את המלצותיו עד תחילת מושב החורף של הכנסת בחודש אוקטובר.

את היוזמה להנהגת סוף שבוע ארוך בישראל, של השר סילבן שלום, זוכה לפי שעה לתמיכה רחבה במשק. "לא ניתן לעצור את הרכבת שכבר יצאה מהתחנה. יש לעבור לסוף שבוע ארוך בהקדם, כפי שעשו כל המדינות העולם המפותח", אמר שלום.

האם החרדים יתמכו? בראיון ליומן הצהריים של רדיו ´קול חי´ אמר היום שר הפנים וחבר הקבינט המדיני ביטחוני אלי ישי כי סיעת ש"ס בהוראתו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א תתנגד להארכת סוף השבוע בישראל.

כמו-כן התייחס השר ישי למשא ומתן המתנהל עם טורקיה באשר לחידוש היחסים ואמר כי הוא מתנהל בצורה "מאוד לא חכמה", כלשונו.

באשר להחזרת שמונים וארבע הגופות אמר ישי כי "המחווה לא אושרה בממשלה ולא ברור מדוע". הוא הוסיף כי אם היא תצא לפועל "היא עלול לפגוע בעסקה לשחרור שליט הכוללת החזרת גופות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר