באירוע הצדעה לחב"ד

בנימין נתניהו: "העם היהודי יעמוד בתחתית ההר ויצדיע לחב"ד"

ראש-הממשלה בנימין נתניהו היה אורח כבוד הערב באירוע הצדעה לשלוחי חב"ד בחבר-העמים. הוא שיבח רבות את מפעל השליחות החובק-עולם שהקים הרבי. "אתם נמצאים בפסגת ההר ועם ישראל עומד בתחתית ההר ומצדיע לכם, ואני הראשון שמצדיע לכם". הבהיר: נגד וועדת חקירה לשמאל (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
מימין: לבייב, נתניהו והרב לאזר (ישראל ברדוגו)

נאום יהודי חם במיוחד נשא הערב (חמישי) ראש-הממשלה בנימין נתניהו בגני התערוכה בתל-אביב, באירוע הצדעה לשלוחי חב"ד בחבר-העמים.

קודם שנתניהו עלה לנאום, הוקרן סרטון וידאו מרגש, מביקוריו אצל כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצקו"ל. באחד הקטעים נראה הרבי אומר לנתניהו שיבוא יום והוא יצטרך להתמודד מול 119 חברי-כנסת.

"הרבי לא השאיר לי אפילו חבר-כנסת אחד", אמר נתניהו בפתח נאומו. "אבל האמת שכולנו נאבקים, כל המאה ועשרים חברי-כנסת - לפחות רובם - למען חזון משותף של חיים בביטחון ושלום".

במהלך נאומו שיבח נתניהו רבות את תנועת חב"ד ואת מפעל השליחות החובק-עולם שהקים הרבי. "אתם נמצאים בפסגת ההר ועם ישראל עומד בתחתית ההר ומצדיע לכם, ואני הראשון שמצדיע לכם", אמר ראש-הממשלה לקול תשואות המשתתפים.

ראש-הממשלה הדגיש את תרומתו הגדולה של הנגיד ר' לוי לבייב. "לב מוסר את כל כולו לעם היהודי", שיבח נתניהו והוסיף במילים חמות להצלה הגדולה של לבייב בקרב הקהילות היהודיות.

את הבמה המכובדת ניצל גם ראש-הממשלה להעברת מסרים פוליטיים. הוא הצהיר כי יפעל נגד החוק שמקדם יו"ר "ישראל ביתנו" שר החוץ אביגדור ליברמן.

"אנחנו לא צריכים חקירות בכנסת, אנחנו לא צריכים ועדות חקירה. אבל יש כאלה שלא מסכימים, ולכן אעניק להם חופש הצבעה", הבהיר נתניהו והדגיש כי בניגוד ל"חוק החרם", הפעם הוא יצביע נגד.

בהמשך נפרסם דיווח נרחב וגלריית תמונות מאת צלם האירוע ישראל ברדוגו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר