פרסום ראשון

לראשונה: בית-דין צדק מכיר בתופעת 'סטודנטים חרדים'

הערב, ידון הרכב מיוחד בראשות הדיין הרב יהודה סילמן בבית הדין שבראשות הגר"נ קרליץ, בתביעה שהגישו מספר סטודנטים חרדים מהקריה האקדמית 'אונו', בדרישה לדחות את מועד הבחירות לאגודת הסטודנטים. "עצם הדיון - הכרה רשמית בקיומנו", כך אומר סטודנט ל'כיכר השבת (חרדים)

חיים שקדי | כיכר השבת |
סטודנטים חרדים (כיכר השבת)

לראשונה: בית דין צדק בני ברק בראשות הגאון רבי ניסים קרליץ, יכיר בעובדת קיומם של סטודנטים חרדיים, וידון הערב (ראשון) בתביעה שהגישו מספר סטודנטים מהקריה האקדמית 'אונו'.

בשבועות האחרונים, סוערות הרוחות בקרב הסטודנטים החרדיים בשלוחות הקמפוס החרדי שעל-ידי הקריה האקדמית 'אונו', באור יהודה ובירושלים, סביב הבחירות לראשות אגודת הסטודנטים.

לאחר צו מניעה שהוצא לפני כשלושה שבועות על הליך הבחירות בקמפוס, שבו הסטודנטים והגישו תביעה בבית דינו של הגר"נ קרליץ, בדרישה להוצאת צו מניעה לקיומן של הבחירות בשבוע הבא, ולהתחלת כל ההליך מחדש, כאשר לפי התקנון, התחלת ההליך יביא לדחיית הבחירות בכחצי שנה.

ל"כיכר השבת" נודע כי הערב בשעה 22:00, יתכנס הרכב מיוחד של דייני בית הדין בבני ברק, בראשות הדיין הגאון רבי יהודה סילמן, לדון בתביעת הסטודנטים החרדיים, ובשאלה המסעירה, האם לדחות את קיומן של הבחירות או לקיימן במועדן.

אחד הסטודנטים החרדיים בקריה האקדמית 'אונו', אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "מדובר כאן ללא ספק בהיסטוריה, כאשר עצם הדיון בבית דין צדק בתביעה הזו, מהווה הכרה רשמית בקיומם של הסטודנטים החרדיים".

כזכור, לפני כשלושה שבועות, הגישו מספר סטודנטים תביעה בבית הדין לענייני ממונות של הגרא"ד לוין, בדרישה לדחות את מוען קיומן של הבחירות לאגודת הסטודנטים.

התובעים טענו כי ההליך שקדם לבחירות בוצע במחטף, ובכך נמנע מסטודנטים שונים להתמודד בבחירות השנתיות לראשות האגודה, חברי המועצה וחברי הכיתה, לאחר שלא ניתנה להם הזדמנות הוגנת להגיש את מועמדותם.

בית הדין קיבל את התביעה והוציא צו מניעה לקיומן של הבחירות, בעקבות כך, הוחלט לדחותן בשלושה שבועות, עד ל-31 ליולי, בכדי לאפשר לסטודנטים החפצים בכך להגיש את מועמדותם.

כעת, עם התקרבות מועד הבחירות, שבו הסטודנטים משה שורק ואברהם אייזנבאך והגישו תביעה בבית דינו של הגר"נ קרליץ, הפעם בדרישה להתחיל את כל ההליך מחדש, ובכך להביא לדחיית הבחירות. הערב, כאמור, צפוי הדיון הראשון בתביעה בבית הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר