יגאל רמב"ם, ממובילי המחאה:

"צריך לגבש קהילות שידאגו לחבריה, כמו אצל החרדים"

יגאל רמב"ם, מיוזמי המחאה החברתית: "אנחנו צריכים לדאוג לכלכלה שתחזיר את הכוח לאזרחים. צריך לגבש קהילות שכל אחת תדאג לחבריה. בדיוק כמו שבציבור החרדי הקהילות דואגות לחברים בה ולכן הם יודעים להשיג את מה שהם דורשים". בחג -הסוכות: המוחים יקימו סוכות במקום המאהלים (בארץ)

ישראל אהרן | כיכר השבת |

מכה למחאה החברתית: יגאל רמב"ם, מיוזמי המחאה וממקימי האוהלים ברוטשילד, הורה לחברי קבוצתו ברחבי הארץ לפרק את האוהלים, במטרה "להתארגן מחדש".

"חלק מיוזמי המחאה החליטו לקחת צעד מעשי וענייני יותר", צוטט רמב"ם בדה-מרקר. "כתבנו תוכנית פעולה בניסיון להביא התנהלות אחרת. ההתנהלות כיום של עצרות משבת לשבת והודעות שוטפות לתקשורת מתישות את הכוחות בשטח. אנחנו חייבים להיות יותר קונסרקטיביים ולהציג תוכנית מאורגנת לטווח הארוך".

עוד אומר רמב"ם: "הצגתי תוכנית פעולה לקבוצה שלה הייתי שותף כבר לפני מספר שבועות אבל היא לא זכתה להתייחסות רצינית. למרות זאת מדובר בפערים ענייניים בגישה ולא אישיים. המחאה מורכבת מהמון קבוצות ולכל אחת יש דרישות שונות, ואנחנו מייצגים רשת של קהילות מחאה שונות".

לדברי רמב"ם, "הדרישות נועדו לסמן את הכיוון שאליו אנחנו צועדים. אנחנו צריכים לדאוג לכלכלה שתחזיר את הכוח לאזרחים. צריך לגבש קהילות שכל אחת תדאג לחבריה. בדיוק כמו שבציבור החרדי הקהילות דואגות לחברים בה ולכן הם יודעים להשיג את מה שהם דורשים".

במקום אוהלים, מבקשים יוזמי המחאה להקים רשת של "קהילות מחאה" ברחבי הארץ - בהם יפעלו שותפים למחאה, שייזמו דיונים בין אזרחים על המצב החברתי-כלכלי בישראל, יגייסו תמיכה במאבק, ובמקביל ייצרו לחץ אצל חברי הכנסת מסיעות הליכוד, קדימה והעבודה. בנוסף, בתקופה זו יפעלו להקמת מערך הסברה ומגנון לקבלת החלטות משותפות של נציגי כל הקהילות.

עוד נחשף כי בחג-הסוכות הקרוב מתכוונים המוחים להקים סוכות באזורים בהם הוקמו המאהלים המקוריים, שישמשו את קהילות המאבק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר