שיבושים בנתב"ג, נוסעי אומן משתוללים

חסידי ברסלב שביקשו לנסוע לאומן, נתקלו בשיבושים בלתי צפוים. "זה היצר הרע שמנסה לעכב אותנו מלנסוע אל רבינו", הסביר אחד מהם. "עובדי נתב"ג פתחו בשביתה של למעלה משעה", אמר גורם בכיר ברשות שדות התעופה. "מדובר בניסיון ציני של ועד העובדים לשבות לפני ראש השנה כשהם יודעים שדווקא עתה זקוקים להם יותר מתמיד"

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (מאיר אלפסי, כיכר השבת)

נוסעים רבים שביקשו הבוקר לצאת מהארץ לחו"ל, ובהם גם רבים הנמנים על חסידי ברסלב העושים דרכם לאומן, נתקלו בשיבושים לא צפויים בעקבות שביתה פתאומית בנתב"ג.

סבלי רשות שדות התעופה אינם פורקים מזוודות ומקשים על יציאת הנוסעים דבר הגורם לעיכובים רבים.

חסידי ברסלב ששהו בטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון החלו להשתולל ולמחות כנגד השביתה הפתאומית. רק בהתערבות כוחות גדולים של משטרה הושב הסדר על כנו.

"עובדי נתב"ג פתחו בשביתה של למעלה משעה", אמר גורם בכיר ברשות שדות התעופה. "מדובר בניסיון ציני של ועד העובדים לשבות לפני ראש השנה כשהם יודעים שדווקא עתה זקוקים להם יותר מתמיד".

הגורם הוסיף: "אני מכנה זאת בשם "עיצומי אומן". הם יודעים שנמל התעופה ביום כזה מלא בחסידי ברסלב, והם יודעים את הססגוניות של החסידים.

"שיבוש תנועה בנמל התעופה ביום כזה גורם למהומה רבה שמשרתת את העובדים המוחים".

מנגד, מוועד העובדים נמסר כי העיכובים נגרמו בגלל הרמת כוסית לרגל ראש השנה בהשתתפות העובדים.

נתן מ', חסיד ברסלב שהיה בשדה התעופה אמר לכיכר השבת: "זו חוצפה שהעובדים פוגעים כל שנה מחדש בחסידי ברסלב. זה מראה את כוחו של רבינו שהיצר הרע מנסה לעכב אותנו מלנסוע אליו. בכל מקרה, נתגבר על כל ה'מניעות' ונגיע לאומן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר