הממשלה אישרה: הטבות למסיימי שירות אזרחי בירושלים

הממשלה אישרה בישיבתה היום (א') את הכללת העיר ירושלים באזורי הסיוע, כך שבין היתר - סטודנטים חרדים שסיימו שירות אזרחי ולומדים בעיר יקבלו הטבות רבות כגון: מלגות לימודים ושנת לימודים ראשונה חינם. ההטבה הינה בעלות כוללת של עד 25 מיליון שקלים (אקטואליה, בארץ)

יוסי וייס | כיכר השבת |
סטודנט חרדי (פלאש 90)

הממשלה אישרה היום (א') את הכללת העיר ירושלים באזורי הסיוע, כך שבין היתר - סטודנטים חרדים שסיימו שירות אזרחי ולומדים בעיר יקבלו הטבות רבות כגון: מלגות לימודים ושנת לימודים ראשונה חינם. הדבר נעשה בהמשך לפנייתו בעניין של מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי – לאומי, שר-שלום ג'רבי לסגנית השר לענייני צעירים במשרד ראש הממשלה, גילה גמליאל.

כידוע, בוגרי שירות צבאי ושירות אזרחי – לאומי זכאים על פי חוק להטבות במוסדות להשכלה גבוהה באזורי סיוע. לאחרונה פנו למנהלת השירות האזרחי-לאומי מתנדבים ומסיימי שירות אזרחי – לאומי בשאלה האם הכללת ירושלים בחוק למתן ההטבות לסטודנטים באזורי הסיוע יחול כבר על שנת הלימודים הקרובה.

בעקבות כך, פנה מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי – לאומי, שר-שלום ג'רבי, לסגנית השר לענייני צעירים במשרד ראה"מ גילה גמליאל, אשר יזמה את החוק, בבקשה לזרז את הכללת העיר ירושלים באזורי הסיוע המוכרים.

בנוסף, ביקש ג'רבי כי במידה והחוק להכללת ירושלים ייכנס לתוקפו לאחר תחילת שנת הלימודים, הסטודנטים שהחלו את לימודיהם בשנה זו לא ייפגעו ויזכו אף הם רטרואקטיבית בהטבות.

בהמשך לפנייתם של ג'רבי והשר הרשקוביץ, אישרה היום (א') הממשלה את הכללת העיר ירושלים באזורי הסיוע ובתוך כך סיוע לחיילים משוחררים ובוגרי שירות לאומי בסבסוד לימודים אקדמיים במוסדות להשכלה גבוהה בירושלים. ההטבה הינה בעלות כוללת של עד 25 מיליון שקלים. הסיוע יכלול מתן מלגות לסטודנטים ושנת לימודים ראשונה חינם.

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי – לאומי, שר-שלום ג'רבי: "בני השירות האזרחי עושים עבודת קודש ותורמים רבות לחברה בישראל. בעקבות פנייתם של מתנדבים רבים אשר עתידים ללמוד בירושלים בשאלה האם יזכו למתן ההטבות לקחתי על עצמי לבדוק את הנושא ולסייע להם ככל הניתן. אני שמח כי הממשלה אישרה את מתן הסיוע וההטבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר