ירושלים: נערי שוליים שדדו נהג מונית

נערי שוליים שדדו היום בירושלים נהג מונית באיומי סכין. הנהג הזעיק במהירות את חבריו - ובתום מבצע משותף הם נלכדו בתוך מחסן של משפחה חרדית. ממשטרת ירושלים נמסר ל'כיכר השבת': "במהלך הנסיעה גנבו השניים ממנו את הפלאפון. הוא עצר אותם והתקשר למשטרה. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את הנערים והם נלקחו לחקירה"

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

נהג מונית שהעלה הבוקר (ראשון) לתומו שני נערי שוליים לנסיעה בשכונת סורוצקין בירושלים, הופתע כאשר השניים איימו עליו באמצעות סכינים ושדדו את הכסף שהיה ברשותו.

השניים נמלטו, אבל נהג המונית לא אמר נואש. הוא קרא לחבריו הנהגים באמצעות 'הקשר', ואלו פתחו במרדף אחר השניים. לאחר דקות ארוכות הצליחו הנהגים לאתרם ברחוב סורוצקין 31.

הנהגים התחלקו לשתי קבוצות. קבוצה אחת הקיפה את הבניין בכדי למנוע מהם לברוח ובמקביל, קבוצה שניה נכנסה פנימה לתוך המבנה. בתוך שניות ספורות הם הצליחו לאתר את השודדים, בתוך מחסן של משפחה חרדית שאליו נמלטו.

המשטרה שהוזעקה למקום, מצאה על השניים את הכסף הגנוב..

ממשטרת ירושלים נמסר ל'כיכר השבת': "היום הסיע נהג מונית 2 צעירים יהודים ברחוב סורוצקין. במהלך הנסיעה גנבו השניים ממנו את הפלאפון. הוא עצר אותם והתקשר למשטרה. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את הנערים והם נלקחו לחקירה. הנהג לא נפגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר