גפני: לשקול להעמיד לדין את אפרים הלוי

"לשים קץ לפטפטת וקשקשת של חלק מראשי השירותים החשאיים" - כך הגיב יו"ר ועדת הכספים לדברי ההסתה של אפרים הלוי. ח"כ הרב ישראל אייכלר, יו"ר סיעת יהדות התורה, הגיב על דברי ההסתה ואמר: "אם ההתחרדות היא סכנה קיומית יותר מהאיום האיראני, משמע שאין איום מאיראן וזה כבר משמח"

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (פלאש 90)

דברי ההסתה החמורים של ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי מחוללים סערה. הלוי התבטא כי "ההתחרדות היא סכנה קיומית", וכעת מגיבים לדבריו חברי-כנסת מ"יהדות התורה".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני אומר כי "יש לשים קץ לפטפטת ולקשקשת של חלק מראשי השירותים החשאיים לשעבר וביניהם ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי. האמירה החמורה שלו מקוממת ומפלגת, במיוחד בשבוע שיש טוענים שמילים יכולות להרוג. מן הראוי לשקול העמדתו לדין על ההסתה שבדבריו כנגד ציבור בישראל".

ח"כ הרב ישראל אייכלר, יו"ר סיעת יהדות התורה, הגיב על דברי ההסתה ואמר: "אם ההתחרדות היא סכנה קיומית יותר מהאיום האיראני, משמע שאין איום מאיראן וזה כבר משמח".

לדברי אייכלר, מהאמירה של הלוי עולה שאילולא האיום האיראני והערבי, היה הלוי מפציץ שכונות חרדיות. "אנו דורשים ממנו להבהיר את כוונתו, כדי שנכין מקלטים מפני הפצצות שלו", התבטא אייכלר בציניות.

ח"כ אייכלר מבקש מראש המוסד לשעבר לקחת אחריות על תוצאות ההסתה שלו. "אם מישהו יפגע בילדי החרדים כדי למנוע "סכנה קיומית" חלילה, הלוי ודומיו ישאו באחריות לכך".

אייכלר מוסיף כי סיעת יהדות התורה תדרוש את התנצלותו בפומבי של אפרים הלוי בפני היהדות החרדית "החשוכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר