ההסתדרות הופתעה

בית-הדין לעבודה קבע: השביתה עד 10:00 בלבד

השביתה הגדולה במשק יצאה הבוקר בשעה 6:00 לדרך, אולם בית-הדין לעבודה החליט להגביל את השביתה עד השעה 10:00 בלבד. בשדה התעופה נתב"ג תיכנס השביתה לתוקף ב-8:00. "מהלכי המשא ומתן בזמן הקצר יחסית - אין בהם כדי למצות נושא סבוך זה", אמרו בבית-הדין לעבודה בהחלטתם המפתיעה. כל הפרטים (חדשות, בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |

השביתה הגדולה במשק יצאה הבוקר (ב') בשעה 6:00 לדרך, אולם בית הדין לעבודה החליט להגביל את השביתה עד השעה 10:00 בלבד. בנתב"ג תיכנס השביתה לתוקף ב-8:00.

"מהלכי המשא ומתן וההידברות שהתקיימו בזמן הקצר יחסית למן מועד ההכרזה על סכסוך עבודה ועד לפריצת השביתה - אין בהם כדי למצות נושא סבוך זה על מכלול היבטיו, ויש ליתן בידי כל הנוגעים בדבר, הזדמנות ראויה להמשך הדיונים ביניהם, בדרגים הגבוהים ביותר", נכתב בהחלטת בית הדין. "בנסיבות המקרה, הגבלת חירות השביתה לפרק זמן של ארבע שעות, יהא בה כדי לקדם את המשא ומתן ולאפשר הידברות שיהא בה כדי למצוא פתרון מוסכם".

עוד נכתב בהחלטה כי "כל בעלי הדין מעוניינים בהידברות, משהמטרה העומדת ביסוד השביתה ראויה היא". בית הדין הורה למדינה ולהסתדרות לקיים מו"מ אינטנסיבי ולהגיש דיווח עד ה-10 בנובמבר על התקדמות המגעים ביניהם.

בית הדין לעבודה הציע אמש, בדיון המקדמי מתווה לפתרון שימנע את השביתה, לפיו יתקיים משא ומתן של מספר שבועות בין הצדדים בפיקוח של בית הדין - מתווה שההסתדרות לא קיבלה ומשרד האוצר קיבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר