עבריינות ה'סיקריקים' לשלב חדש: שמים פס על 'העדה החרדית'

בבוקר שאחרי הודעת "העדה החרדית הרשמית" הקוראת לכל הצצדים להימנע מאלימות, הבוקר (חמישי) שני סיקריקים שהגיעו לתלות את המודעות בקרייה החסידית בעיר בית שמש, נתקלו בסירובו של אחד מהאברכים המשתייך ל'כולל פולין''. זה האחרון ניסה למנוע מהם לתלות את המודעות. בתגובה, שלפו ה'סיקריקים' גז מדמיע והתיזו על פניו, כשהם מכים אותו בכל חלקי גופו

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

בבוקר שאחרי הודעת "העדה החרדית הרשמית" הקוראת לכל הצצדים להימנע מאלימות, הבוקר (חמישי) שני סיקריקים שהגיעו לתלות את המודעות בקרייה החסידית בעיר בית שמש, נתקלו בסירובו של אחד מהאברכים המשתייך ל'כולל פולין''.

זה האחרון ניסה למנוע מהם לתלות את המודעות. בתגובה, שלפו ה'סיקריקים' גז מדמיע והתיזו על פניו, כשהם מכים אותו בכל חלקי גופו.

האברך שנפגע כתוצאה מכך, נזקק לטיפול רפואי והועובר למרפאה להמשך טיפול.

"התוקפים משתייכים ישירות למשפחת ה'סיקריקים' ואחד מהם הוא בנו של אחד מראשי ה'סיקריקים' ששמו הוזכר רבות לאחרונה בפרשת 'בתי וורשא'", מספר עד ראייה ל'כיכר השבת'.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומקווה לעצור את התוקפים בשעות הקרובות.

כזכור, אתמול פרסמה העדה החרדית הודעה הקוראת לשני הצדדים להימנע מלהשתמש באלימות "אנו קוראים לגל צד שהוא סורו מדרכים שהוא חילול ה' נורא מאוד ואין מקיפין בחילול ה', וכל מי ששותף למעשיהם לא ינקה בזה ובבא", כתבו חברי בד"צ העדה החרדית.

יצוין כי אותם 'סיקריקים' שהיום יצאו לתלות את המודעות בבית שמש, קרעו אתמול את המודעות הללו בשכונת מאה שערים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר