דברי טעם?

הרב יונה מצגר: מותר לייבא אווזים בטעם חזיר

הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, גילה היום כי אישר לייבא אווזים אורגניים ממחוז ליד מדריד בספרד שטעמם זהה, על פי שפים מובילים, לטעמו של החזיר. בדברים שנשאו הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, וסגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, הם הדגישו את החשיבות הקיימת לטעמו של האוכל למען שיפור הרגשתו ואף הבראתו של המאושפז

יוסי וייס | כיכר השבת |
אווזים (פלאש 90)

בבית החולים קפלן ברחובות, נערך היום כנס קולינרי ססגוני שהציג את תפריט המזון העתידי שיוגש למאושפזים בבתי החולים בישראל.

אלא שהפתעת הכנס הייתה הודעתו של הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, כי בימים האחרונים אישר לייבא אווזים אורגניים ממחוז ליד מדריד בספרד שטעמם זהה, על פי שפים מובילים, לטעמו של החזיר. "השפים נדהמו להיווכח שטעמם של האווזים דומה ב 100% לטעמו של החזיר, ומהווים תחליף מושלם הן מבחינה בריאותית בשל תהליך השחיטה הכשרה והן מבחינת הטעם הייחודי", הוא סיכם.

בדברים שנשאו הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, וסגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, הם הדגישו את החשיבות הקיימת לטעמו של האוכל למען שיפור הרגשתו ואף הבראתו של המאושפז.

ואיך איכות המזון משפיעה על החולים הצורכים אותו? גאנדי מנוסיס, השף הראשי של בית החולים קפלן ומרכז תחום מזון בכללית, הביא דוגמה מאדם מאושפז עם לסת שבורה שאינו יכול לאכול מוצקים.

"אנחנו נרסק את הבשר או העוף שהוא ייבחר לפי טעמו", הסביר מנוסיס, "כדי שהטעם והריח יישארו וכך הוא ייזכה למנה עשירה, טעימה ומלאת חיוניות. הרגשה טובה של המטופל היא עולם ומלואו עבורנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר