נהרי: "צריך לכבד את הציבור הדתי", נתניהו: "לא נתפשר"

עימות פרץ הבוקר (ראשון) בין שרי הממשלה בדיון על 'הדרת נשים מהמרחב הציבורי בישראל'. השרה לימור לבנת אמרה כי "עם כל צעד קדימה במעמד הנשים - אנחנו גם עושים צעד לאחור". השר משולם נהרי מחה על שירת הנשים בצה"ל ואמר: "צריך לכבד את הציבור הדתי שזה מפריע לו". ראש הממשלה נתניהו התערב ואמר: "כפי שלחרדים ולדתיים ישנם נושאים שלא יתפשרו עליהם, כך גם לחילונים יש כאלה"

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ראש הממשלה. (פלאש 90)

עימות פרץ הבוקר (ראשון) בין שרי הממשלה, משולם נהרי מחד ולימור לבנת ודן מרידור מאידך, במהלך דיון על 'הדרת נשים מהמרחב הציבורי בישראל', זאת בצל הוויכוח סביב שירת הנשים בצה"ל.

לפי הדיווח באתר 'הארץ', הוויכוח החל כאשר שרת התרבות לימור לבנת הודיעה כי תכנס את וועדת השרים לקידום מעמד האישה שברשותה כדי לדון בהדרת הנשים.

"לכאורה חלה התקדמות גדולה במעמדן של נשים בישראל, אבל עם כל צעד קדימה אנחנו גם עושים צעד לאחור. לאחרונה חלה הידרדרות מדאיגה במעמדן של נשים בזירה הציבורית", אמרה השרה לבנת.

בדבריה, הזכירה השרה לבנת את קווי המהדרין, בהם נשים עולות מהדלת האחורית אל האוטובוס, וכן את נושא הפרסומות, בהן לא מראים נשים. "גם הדרת נשים היא אלימות נגד נשים", אמרה לבנת.

השר משולם נהרי מש"ס, התייחס לדברים של השרה לבנת והביע מחאה על שירת הנשים בצה"ל. "צריך לכבד את הציבור הדתי ששירת נשים מפריעה לו", אמר השר נהרי.

בתגובה, אמר השר לענייני מודיעין, דן מרידור: "איני מבין את ההקצנה הזו". לדבריו, "דורות של חיילים שירתו בצבא ותמיד היו להקות צבאיות שכללו חיילות ואף פעם זה לא הפריע לאף אחד ולא עורר התנגדות".

בשלב זה של הויכוח, לפי הדיווח ב'הארץ', התערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "כפי שלחרדים ולדתיים ישנם נושאים שחשובים להם ושלא יתפשרו עליהם, כך גם לחילונים יש כאלה והדרת נשים ושירת נשים הם דוגמא לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר