קמפיין ההתבוללות: משרד הקליטה לא סופר את נתניהו - החליט להשאיר את הסרטונים

משרד הקליטה שם פס על ראש-הממשלה. למרות הוראתו המפורשת של ראש-הממשלה בנימין נתניהו לשרת הקליטה סופה לנדבר, לבטל מיד קמפיין שנועד לשכנע ישראלים בארה"ב לחזור לישראל - החליטו במשרד הממשלתי להתעלם מהבקשה. כיצד יגיב ראש-הממשלה להתעלם? וגם: צפו באחד הסרטונים של משרד הקליטה (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

משרד הקליטה שם פס על ראש-הממשלה. למרות הוראתו המפורשת של ראש-הממשלה בנימין נתניהו לשרת הקליטה סופה לנדבר, לבטל מיד קמפיין שנועד לשכנע ישראלים בארה"ב לחזור לישראל - החליטו במשרד הממשלתי להתעלם מהבקשה.

הסרטונים עדיין מופיעים בערוץ של משרד הקליטה ביוטיוב וכן באתר הרישמי של משרד הקליטה. אף סרטון טרם הוסר מאחד האתרים הללו.

כזכור, בימים האחרונים השיק המשרד קמפיין מיוחד שמטרתו להזהיר ישראלים בארה"ב, באמצעות מערכונים, שילדיהם צפויים לאבד את מורשתם היהודית.

אחד הקליפים, למשל, מתאר סבא וסבתא בישראל, ישובים מול חנוכיה, שמשוחחים בסקייפ עם נכדתם באמריקה. הם שואלים אותה איזה חג היא חוגגת היום ותשובת הנכדה היא "כריסטמס". בקליפ אחר מתואר זוג: הוא יהודי אמריקני, היא ישראלית, ביום הזיכרון. הוא מביט בה בעיניים מזוגגות כאילו אינו מבין על מה היא אבלה.

הקמפיין עורר סערה בקהילות היהודיות בארה"ב שעל-פי הדיווחים "חשו עלבון". שגריר ישראל בארה"ב, מייקל אורן שנאלץ להתראיין לכלי התקשורת בארה"ב ולהתנצל - שוחח עם נתניהו וזה האחרון הורה למשרד הקליטה להסיר בדחיפות את הקמפיין.

"הקמפיין של משרד הקליטה לא לקח בחשבון את הרגישויות של יהודי ארה"ב ואנחנו מתנצלים אם מישהו נפגע", אמר אורן בהודעה שפרסם לכתבים יהודיים בארה"ב.

כיצד יגיב ראש-הממשלה על ההתעלמות? 'כיכר השבת' ימשיך לעקוב ולדווח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר