צה"ל יפרוץ את הסלולרי הכשר? היום ייערך תרגיל "מסר אישי"

פיקוד העורף יקיים היום (ראשון) ניסוי במערכת "מסר אישי", המאפשרת התרעה בהודעה כתובה, למנויים סלולריים, לפי האזור בו הם נמצאים. מה יהיה עם הסלולרי הכשר? לפני מספר חודשים אמר סגן אלוף גיל הופמן ראש ענף התרעה ותקשוב בפיקוד, כי צה"ל עובד מול החברות הסלולריות לפתור את הבעיה. לדבריו, יש כשלוש מאות אלף מכשירים כשרים במדינה שיכללו בהסדר

מישאל לוי | כיכר השבת |

פיקוד העורף יקיים היום (ראשון) ניסוי במערכת "מסר אישי", המאפשרת התרעה בהודעה כתובה, למנויים סלולריים, לפי האזור בו הם נמצאים.

הניסוי ייערך היום באזור המרכז, כשבמהלך השעות 08:30-17:00 יישלחו הודעות תרגול למכשירי הסלולר שבמחנה "רחבעם". תוכן ההודעה הוא "פיקוד העורף: בדיקת מערכת התרעות בסלולר" ולכל הודעה יצורף מספר סידורי.

ההודעה תשלח בשפות עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. כמו כן, תיתכן זליגה למכשירי סלולר אשר נמצאים באזורים בקרבת המחנה: רמלה, לוד ומועצה אזורית גזר. להפסקת השירות ניתן לפנות לשירות הלקוחות של חברת הסלולר הרלוונטית.

מערכת "מסר אישי" נבחנה לראשונה בתרגיל העורף הלאומי "נקודת מפנה 5", במהלכה שוגרו הודעות תרגול למספר יישובים בישראל. השימוש במערכת במהלך התרגיל עבר בהצלחה, כשבפיקוד העורף מתכננים לבחון את הצלחתה גם בניסוי המתבצע כיום, כדי להכריז עליה באופן סופי כמבצעית.

מה יהיה עם הסלולרי הכשר? לפני מספר חודשים אמר סגן אלוף גיל הופמן ראש ענף התרעה ותקשוב בפיקוד, כי צה"ל עובד מול החברות הסלולריות לפתור את הבעיה. לדבריו, יש כשלוש מאות אלף מכשירים כשרים במדינה שיכללו בהסדר.

"אנחנו כרגע בפעילות ראשונית מול הנושא הזה, בפעילות מסודרת כדי לאשר, או להכשיר את קבוצת ההתרעה במכשירים הכשרים", סיפר הופמן. "המכשירים האלה סגורים לקבלת התרעות כתובות. רק אנחנו מורשים לשלוח את ההודעות האלה - הודעות ביטחוניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר