בעקבות האלימות כנגד חרדים: ישראל חופשית מפרסמת גינוי

בעקבות האלימות שהופנתה כלפי חרדים בשבועות האחרונים ונחשפה ב'קו-החם' שהקים 'כיכר השבת'. תנועת 'ישראל חופשית' שעומדת מאחורי המאבק האחרון בהדרת נשים, הוציאה אמש הודעת גינוי. "ישראל חופשית מגנה בחריפות תגובות נאצה כנגד המגזר החרדי, אסור לאף אחד מאיתנו לגלוש לפסים של אלימות".

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בעקבות הפרסומים הרבים ב'כיכר השבת' על אלימות שהופנתה כלפי חרדים בתקופה האחרונה, ככה"נ כתוצאה ממסע ההסתה הגדול והמתוקשר שמתנהל בימים אלה כנגד המגזר החרדי, תנועת 'ישראל חופשית' שעומדת מאחורי המאבק, הוציאה אתמול (שני) הודעת גינוי למעשים הקשים.

בהודעה, שפירסמה התנועה נכתב: "תנועת ישראל חופשית מגנה בחריפות תגובות נאצה, התלהמות ואלימות מכל סוג שהוא כנגד הציבור החרדי, אין שום מקום לצאת כנגד המגזר החרדי בכללותו".

"בכל ציבור וחברה יש טוב ויש רע, יש מתונים ויש קיצונים, חובתינו כאזרחי המדינה לצאת כנגד קיצוניות, אלימות וכפיה דתית. ולשמור על ערכי החופש והשיוויון במדינת ישראל"

בסיום ההודעה מבהירים שוב בישראל חופשית את דעתם כנגד האירועים האחרונים: "אסור לאף אחד מאיתנו דתיים או חילוניים לגלוש לפסים של אלימות פיזית או מילולית".

נציין, כי בשבועות האחרונים מאז החל מסע ההסתה כנגד המגזר החרדי התקבלו דרך ה'קו החם' של 'כיכר השבת' עשרות מקרים של גילויי אלימות פיזית ומילולית כלפי יהודים חרדים.

בתוך כך אתמול הודה מיקי גיצין מנכ"ל תנועת 'ישראל חופשית' בראיון אצל אבי מימרן בקול ברמה, כי 'הקרן החדשה לישראל' היא זו שעומדת מאחורי התנועה במאבק כנגד הדרת הנשים. וכן כי הקרן הקצתה תקציב מיחד למען מאבק זה.

כאמור אמש הוציאה התנועה הודעה, בה היא מגנה את האלימות הפיזית והמילולית שהופנתה כנגד יהודים חרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר